Detail produktu
Špecifikácia
MOTOR | |
Motor | 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC |
Objem motora | 1000 ccm |
Vŕtanie x zdvih | 91 mm x 74 mm x 2 |
Prevodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykateľný predný diferenciál / prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchlo vpred/terénna redukcia) |
ROZMERY | |
Dĺžka | 3 185 mm |
Šírka | 1 650 mm |
Výška | 1 855 mm |
Rázvor | 2 285 mm |
Hmotnosť | 610 kg |
Objem nádrže | 36,5 l |
OSTATNÉ | |
Odpruženie P/Z | Nezávislé nitrogénové, nastaviteľné odpruženie. Dvojité oceľové A-ramená / Vlečené oceľové ramená |
Brzdy | Kotúčové hydraulické |
Predné pneu | 29×9-14 |
Zadné pneu | 29×11-14 |
GLADIATOR Z1000 SPORT R (HOMOLOGIZÁCIA T1b)PRICHÁDZA NOVÁ ÚROVEŇ VÁŠHO DOBRODRUŽSTVA
Viac výkonu, viac zábavy, viac emócií, viac bezpečnosti, viac pohodlia, lepšia ovládateľnosť a to všetko pre najlepší zážitok z jazdy. Bugina Z1000 Sport R ponúka toto všetko aby vaše dobrodružstvo v sedadlách nebolo dobré, ale to najskvelejšie aké len môže byť. A nielen to, malá korba, navijak a ťažné zariadenie značne rozširujú akčný rádius využitia R-ka.
Motor
Motor typu V-Twin prešiel jemnou optimalizáciou konštrukcie hláv valcov, čo viedlo nielen k zvýšeniu krútiaceho momentu, ale predovšetkým k vyššiemu výkonu. Na dosiahnutie týchto zlepšených parametrov bolo potrebné prepracovať aj sacie a výfukové potrubie. Model „R“ teraz prináša 90 koní výkonu aj s pomocou vstrekovania Bosch, ktoré udržuje motor v optimálnom chode bez ohľadu na teplotu okolia či nadmorskú výšku.
Agresívne a vyzývavý
Dizajn a celkový profil línií nesú agresívne prvky závodného stroja kombinované s krivkami futurizmu a účelovosti dohromady.
Nová grafika a farby sú zároveň dominantným prvkom identity pre nová R-ka. Za všetkým stojí rakúske štúdio KISKA.
Podvozok s vyššou odolnosťou
Závesy kolies vpredu aj vzadu boli zosilnené a upravené pre potreby lepšej adaptácie sa terénu, a tým spojenou vyššou priechodnosťou a čo najvyššou mierou bezpečnosti. Nové 4-prvkové zavesenie zadných kolies s priečnym stabilizátorom so zdvihom pruženia 395 mm a upravené predné zavesenie kolies so zdvihom pruženia 340 mm sú skvelým partnerom pre posádku aj v tom najťažšom teréne.
Zvýšenie aj do extrému
Vďaka novým 29“ pneumatikám sa svetlosť stroja zvýšila o 30 mm až na konečných 340 mm.
Pneumatiky dostali špeciálne 14“ disky kolies Beadlock, ktoré vďaka svojej konštrukcii umožňujú jazdu aj s extrémne podhustenými pneumatikami bez toho, aby sa poškodili či vyzuli sa z disku.
Extra výbava
R-ko teraz disponuje navijakom osadením s nylonovým lanom, ktoré je pružnejšie a znesie extrémnu záťaž. Veľká výhoda lana je jeho elasticita pri navíjaní či odvíjaní alebo priamo pri práci v teréne.
Nový 5“ TFT displej / aplikácia CFMOTO RIDE
Motor pracuje s dvoma módmi: ŠPORT a NORMAL, pričom každý mód disponuje individuálnou grafikou a tým aj rozdielnym režimom výkonu a krútiaceho momentu. T-Box umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou…
Nový volant / madlo spolujazdca
Volant lepšie sadne do ruky a nesie prémiový vzhľad. Umožňuje nastavenie uhla sklonu a vo vysokej rýchlosti aj vďaka systému posilňovača riadenia (EPS) naň R-ko reaguje presnejšie. Madlo pre ruky spolujazdca je vysúvateľné a vďaka rýchloupínacím sponám si spolujazdec jeho polohu prestaví behom chvíľky.
Úplne nový tvar sedadiel
Sedadlá posádky majú komfortnejšie prispôsobenie sa postave, väčšie lemy oporných plôch, lepšiu výstelku a tiež zosilnené okraje čalúnenia po celom obvode sedáku, kde s ním telo prichádza do styku.
Vylepšený je aj 3-bodový bezpečnostný pás, teraz je ešte šetrnejší pre ľudské telo pri núdzovom brzdení.
Unikátny tvar svetiel…
…vpredu aj vzadu plynulo zapadá do futuristických kriviek R-ka. Hypermoderné LED svetlá vyžarujú extra silné lúče a sú výborne viditeľné pre okolie zo všetkých uhlov vozidla.
*Teraz zadarmo v cene stroja.
Variator CVTech / EBS
Kanadský variátor CVTech je špeciálne ladený pre lineárny a dynamický nástup výkonu a zároveň efektívne prenáša silu motorovej brzdy (EBS) na kolesá. Tým pridáva mieru bezpečnosti a pohodlia pri režime zrýchlenia a šetrí brzdové komponenty v režime aj extrémneho spomalenia.
Jednoduchý prístup
Okamžitý prístup k dôležitým prevádzkovým komponentom vozidla. Zložením veka prednej kapoty užívateľ získa prístup k riadiacej jednotke, poistkovej skrinke, hrdlám chladiča/brzdovej kvapaliny, akumulátoru a OBD konektoru.
Prémiová záruka
Predĺžená záruka 5 ROKOV / 10.000 km platí pri zakúpení štvorkolky CFMOTO Gladiator v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR pre všetkých nových zákazníkov (prvý majiteľ) bez rozdielu či je fyzická osoba, alebo podnikateľ.
Farba - Pieskovo žltá (bez príplatku)
0€ s DPH
Farba - Čierna (bez príplatku)
0€ s DPH
Farba - Biela (bez príplatku)
0€ s DPH
Strecha
208€ s DPH
Predné poloplexi
220€ s DPH
Výplne dverí
280€ s DPH
Zadný úložný box
387€ s DPH
Kompletná kabína s kúrením
4 831€ s DPH