Detail produktu
Špecifikácia
MOTOR | |
Motor | 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC |
Objem motora | 1000 ccm |
Zdvihový objem | 91 mm x 74 mm x 2 |
Prevodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykateľný predný diferenciál / automatický zadný samosvorný diferenciál Eaton (100% svornosť) / prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchlo vpred/terénna redukcia) |
ROZMERY | |
Dĺžka | 2945 mm |
Šírka | 1615 mm |
Výška | 1850 mm |
Rázvor | 2050 mm |
Hmotnosť | 690 kg |
Objem nádrže | 40 l |
OSTATNÉ | |
Odpruženie P/Z | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie. Dvojité oceľové A-ramená |
Brzdy | Kotúčové hydraulické |
Predné pneu | 27×9-14 |
Zadné pneu | 27×11-14 |
GLADIATOR UTV1000 (HOMOLOGIZÁCIA T1b)
je doslova výhra v tomto segmente. Práve tento model naštartoval úplne novú generáciu UTV vôbec. Jeho motto je jednoduché: „Profesionál vždy, všade a za každých podmienok“. Ponúka obrovský pracovný rádius v kombinácii s nosnosťou a ťažnou silou, a pritom nezabúda na majestátny a pohodlný priestor pre posádku a množstvo krytých odkladacích priestorov.
Motor
Motor je upravený pre potreby ťažko pracujúceho UTV. Ladený je ako nábeh výkonu, tak aj krútiaci moment. Vstrekovanie BOSCH je garanciou nielen presného dávkovania, ale aj maximálnej úspornosti paliva.
Komfortné ovládanie
Flexibilný a ergonomický interiér. Vodič si môže nastaviť sklon volantu o 38 °, sedadlo vodiča je možné posunúť o 96 mm dopredu, radiaca páka je priamom dosahu pravej ruky, držiaky nápojov sú v strede aj po krajoch palubnej dosky.
Dizajn štúdio KISKA
Málokto by veril, že aj tento stroj prešiel profesionálnym dizajnérskym štúdiom KISKA z Rakúska.
Kabína
Posádka v kabíne je chránená masívnym oceľovým rámom, na ktorý je možné doinštalovať buď predné celookno, alebo komplet ochranu posádky zo všetkých strán.
Úložné priestory
Len v kokpite je celkom 80,4 l objemu odkladacích priestorov. Na palubnej doske, pod ňou, pod sedadlami vodiča, spolujazdca…
Tlmiče
Celé pruženie má vylepšený systém závesov. Zdvih predného a zadného zavesenia je 230 mm. Veľkým plusom je variabilný systém sklonu tlmičov, čo vo veľkej miere vyhľaduje jazdu cez rôznorodé prekážky.
Automatický samosvorný zadný diferenciál EATON
Myslí a pracuje samostatne, rozozná, čo sa deje pod kolesami vzadu a zasahuje vtedy, keď to stroj potrebuje a to tak, že posádka stroja o tom ani netuší. Jeho výnimočnosť je oceniteľná v ťažkom prostredí, ako je blato, sneh, štrk, piesok... Táto súčasť stroja od amerického výrobcu je TOP komponentom pre štvorkolky vôbec.
Variator CVTech
Kanadský variator CVTech je v tomto prípade špeciálne naladený na vysoké pracovné nasadenie.
Dvere / Siete
Upravte si stroj podľa vašej potreby. Ako doplnkovú výbavu ponúkame sieťovú ochranu posádky alebo pevné polodvere a taktiež plastovú strechu.
Sklopná korba
Sklopná korba je vybavená na bočniciach okami na pripútanie presahujúceho nákladu. Na jej vyklopenie vám stačí jedna ruka.
*Korba nie je určená na častý prevoz abrazívneho materiálu (napr. lomový kameň a pod.) a ostatných predmetov, ktoré svojím charakterom môžu poškodiť kryt korby z neželezného materiálu.
Navijak
Navijak s výkonostnou hodnotou 3 500 lbs, je ovládaný diaľkovým ovládaním.
Jasné LED osvetlenie
LED osvetlenie nájdete vpredu aj vzadu, je nielen moderné, ale predovšetkým výkonné.
Posilňovač riadenia EPS
Pre potreby ťažkej pracovnej záťaže je posilňovač riadenia dimenzovaný na vysoký výkon. Volant ide ľahko a kolesá presne zatáčajú.
Prémiová záruka
Predĺžená záruka 5 ROKOV / 10.000 km platí pri zakúpení štvorkolky CFMOTO Gladiator v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR pre všetkých nových zákazníkov (prvý majiteľ) bez rozdielu či je fyzická osoba, alebo podnikateľ.

V súčasnosti jedna z najväčších, najmodernejších a najprogresívnejších svetových tovární na výrobu kvalitných štvorkoliek, motocyklov a motorov na svete. Hlavná továreň aj centrála firmy sa nachádza v priemyselnej zóne mesta Hangzhou, približne 150km od Šanghaja, v provincii Zhejiang, ktorá patrí do ekonomicky najvyspelejšej časti Číny a je jedným z hnacích motorov ekonomického rastu celej krajiny.
Továreň CFMOTO bola založená v roku 1989 a teraz zamestnáva viac ako 1500 ľudí. Od svojho vzniku vyrobila 98 typov vozidiel a 51 typov motorov, kvalitné CFMOTO produkty distribuuje vo viac ako 70 krajinách a regiónoch sveta. Výskumný a vývojový tím spoločnosti CFMOTO sa skladá z viac ako 200 zamestnancov z niekoľkých krajín, CFMOTO vlastní viac ako 110 patentových riešení. Čas, úsilie a odborné znalosti investované do rozvoja systému riadenia kvality umožňujú poskytovať vynikajúce a dôveryhodné produkty bezkonkurenčnej kvality za vynikajúcu cenu. Dlhodobý a úspešný rast firmy umožnil ďalší rozvoj aj na medzinárodnom poli. CFMOTO už niekoľko rokov veľmi úspešne spolupracuje na úrovni „joint venture“ s rakúskym motogigantom KTM a špičkovým dizajnérskym štúdiom KISKA.
Dnes medzi hlavné produkty CFMOTO patria úžitkové pracovné štvorkolky ATV (all terrain vehicles), nákladné UTV (universal terrain vehicles), športové SBS (side-by-side), motocykle, skútre a samostatné motorové jednotky.
Väčšina produktov sa testuje a ladí v Amerike a v Európe (okrem iného aj v ČR), takže výsledné výrobky sú pripravené priamo na mieru požiadaviek skúsených distribútorov.
Každý rok továreň investuje obrovské prostriedky do ďalšieho vývoja a neustále modernizuje svoje linky, z ktorých schádzajú desaťtisíce nových strojov do celého sveta. V roku 2009 pribudla v továrni úplne nová výrobná linka, kde sa vyrábajú nové modely kategórie UTV/SSV. Táto linka pomohla ďalej zvýšiť kvalitu a kvantitu produkcie a zaradiť štvorkolky CFMOTO medzi svetových lídrov. V roku 2014 pribudla úplne nová linka robotického zvárania rámov a nová lakovňa plastov. Rok 2017 priniesol rozšírenie kapacity pre nové modelové rady motocyklov, ktoré vznikajú v spolupráci so svetoznámym rakúskym dizajnérskym štúdiom Kiska. A výhľad do budúcnosti? Firma zakúpila ďalšie obrovské priestory na úplne nové výrobné haly a administratívne zázemie aj testovací polygón. CFMOTO jasne ukazuje svoj ďalší smer a nenecháva nikoho na pochybách, že sa stalo jedným zo svetových lídrov v oblasti "powersports". Úspešným vstupom na svetovú burzu v roku 2017 tento fakt pevne potvrdzuje.
Farba - Pieskovo žltá (bez príplatku)
0€ s DPH
Farba - Čierna (bez príplatku)
0€ s DPH
Farba - Listová kamufláž
245€ s DPH
Plastová strecha
245€ s DPH
Pevné polodvere
213€ s DPH
Rozširovacie lemy
61€ s DPH
Sieťová ochrana posádky
82€ s DPH
Predné celookno polykarbonátové (Inštalácia podlieha dalšiemu spoplatneniu)
616€ s DPH
Predné okno laminované vrátane stierača a ostrekovača (Inštalácia podlieha dalšiemu spoplatneniu)
1 281€ s DPH
Kompletná kabína vrátane čelného okna a vykurovania (Inštalácia podlieha dalšiemu spoplatneniu)
4 867€ s DPH
Ďalšie doplnky nájdete na našom eshope
0€ s DPH
UPOZORNENIE: Doplnkové príslušenstvo zobrazené na fotografiách nie je súčasťou základnej ceny stroja a je k dispozícii len ako voliteľná výbava za príplatok!