Detail produktu
Špecifikácia
MOTOR / POHON | |
Typ motora | Prostar 4-taktný jednovalec DOHC |
Objem motora | 567 ccm |
Palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva |
Prevodovka / Koncový pohon | Automatická, P/R/N/L/H |
Typ pohonu | One Touch On-Demand AWD/2WD |
Systém brzdenia motorom | Nie |
Chladenie | Kvapalinou |
ODPRUŽENIE / BRZDY / KOLESÁ | |
Predné zavesenie | MacPherson s utesnenými púzdrami, zdvih 20,8 cm |
Zadné zavesenie | Utesnené dvojité A-ramená, IRS, zdvih 24,1 cm |
Predné / zadné brzdy | 3 hydraulické kotúčové ovládané páčkou na riadidlách, zadná brzda zvlášť ovládaná pedálom |
Parkovacia brzda | Hydraulická, ovládaná páčkou na riadidlách |
Predné pneumatiky | 25x8-12 Wanda |
Zadné pneumatiky | 25x11-12 Wanda |
Kolesá | 12" ocelové |
ROZMERY / HMOTNOSŤ | |
Celkové rozmery (DxŠxV) | 210,1 x 121,2 x 140,9 cm |
Svetlá výška | 29,6 cm |
Rázvor kolies | 129,3 cm |
Výška sedadla | 85,7 cm |
Vlastná hmotnosť | 337 kg |
Užitočné zaťaženie | 232 kg |
Nosnosť predného / zadného nosiča alebo úložiska | 41 kg / 82 kg |
Objem palivovej nádrže | 17,0 L |
VÝBAVA | |
Upevňovací systém | Lock & Ride® |
Posilňovač riadenia (EPS) | Nie |
Ťažná kapacita | 680 kg |
Ťažné zariadenie | Štandardná guľa ECE R55 |
Osvetlenie | LED |
*parametre sa môžu líšiť v závislosti od homologizácie aj stupňa výbavy |
VLASTNOSTI
• Zdvih odpruženia 20,8 cm vpredu / 24,1 cm vzadu
• Pohon On-Demand All-Wheel Drive
• Svetlá výška 29,6 cm
• LED svetlomety
• Ťažná kapacita 680 kg
• Kombinovaná nosnosť predného a zadného nosiča 123 kg
• Štvortaktný jednovalcový motor DOHC
• Homologizácia T3b
EŠTE SCHOPNEJŠÍ V TERÉNE: Väčšie zdvihy vpredu a najlepšie nezávislé zadné zavesenie v triede. Výsledkom je podvozok, ktorý s prehľadom zvláda všetky diery a nerovnosti. Ultrarýchly systém pohonu všetkých kolies zaisťuje v každej situácii maximálnu trakciu, ihneď ako ju potrebujete. Najvyššia svetlá výška v tejto triede vám umožní zdolávať ešte väčšie prekážky.
EŠTE VŠESTRANNEJŠÍ: Nové integrované úložné priestory pojmú teraz oveľa viac nenahraditeľných drobností. Široká ponuka originálneho príslušenstva je ideálne prispôsobená modernému off-roadovému životnému štýlu.
POHON VŠETKÝCH KOLIES ON-DEMAND TRUE AWD: Každý výrobca tvrdí, že jeho štvorkolka má pohon všetkých kolies. Ale iba Sportsman dokáže rozpoznať aj najmenšiu stratu trakcie a automaticky ihneď prenesie výkon na kolesá s trakciou.
NAJVYŠŠIE ZDVIHY VO SVOJEJ TRIEDE: So zdvihom 24,1 cm nezávisle zavesených zadných kolies mení Sportsman nerovnosti na zábavu. Sportsman vám dá dôveru vždy: na rozbitých cestách, v lese aj v ťažkom teréne.
RAMENÁ S UTESNENÝMI PÚZDRAMI: Blato, voda, prach už nemajú šancu. Nové utesnené uloženie A-ramien eliminuje nežiaduce hluky, zaisťuje pokojnejšiu jazdu a znižuje nároky na údržbu.
ĽAHKÉ NABÍJANIE: Aj keď práve nejazdí, ponúka vám Sportsman 570 ďalšiu pridanú hodnotu. Zásuvka na nabíjanie batérie priamo v palubnej doske umožňuje mimoriadne ľahké nabíjanie.
MOTOR PROSTAR 44 HP: Dostatok výkonu a ľahké dávkovanie. Motor ProStar s elektronickým vstrekovaním paliva je v každej situácii perfektne ovládateľný - či idete na pol plynu, ťaháte ťažký príves alebo vyčíňate v divokom teréne.
ZOSILNENÉ UCHYTENIE NOSIČOV: Nákladné nosiče s veľkou nosnosťou sú teraz ešte odolnejšie vďaka zosilneným úchytom, ktoré spoľahlivo vydržia všetky otrasy pri jazde terénom.

Našou víziou je podporiť vášeň jazdcov, pracovníkov a outdoorových nadšencov po celom svete inovatívnymi a vysoko kvalitnými vozidlami, produktmi, službami a zážitkami, ktoré obohatia ich životy.
- Najlepší ľudia, najlepší tím
- Bezpečnosť a etika prioritou
- Vernosť zákazníkov
HISTÓRIA POLARIS
1954 - Spoločnosť premenovaná na Polaris Industries Inc. a konštrukcia prvého snežného skútra v roku 1955.

1968 - Spoločnosť Textron, Inc. kupuje Polaris; výroba zostáva v Roseau v Minnesote.

1976 - TX-L340 využíva prvý, kvapalinou chladený motor Polaris, nasleduje prvý snežný skúter s nezávislým odpružením.

1980 - W. Hall Wendel, Jr. menovaný prezidentom spoločnosti Polaris. Viedol manažment skupiny, ktorá zakúpila Polaris od Textronu v roku 1981.

1995 - Polaris prvýkrát dosiahol predaj vo výške 1 miliardy dolárov.

1997 - Predstavenie Victory Motorcycles, pri ktorom jazdec série Indy Car Al Unser, Jr. vchádza s prvým motocyklom do reštaurácie Planet Hollywood v obchodnom dome Mall of America. Polaris rozširuje svoju offroadovú ponuku side-by-side modelom Polaris RANGER.

2007 - Polaris predstavuje RANGER RZR, prvú terénnu side-by-side s najrýchlejšou akceleráciou.

2011 - Ročné predaje prvýkrát prekonávajú 2 miliardy dolárov. Polaris kupuje legendárnu značku Indian Motorcycle a v roku 2013 znovu uvádza na trh model Chieftain. Polaris kupuje elektricky poháňané vozidlá GEM.

2014 - Polaris oslavuje otvorenie prvého výrobného závodu mimo Severnej Ameriky, a to v poľskom Opole.

2015 - Polaris kupuje nový lakovací závod v Spearfish v Južnej Dakote. Spoločnosť tiež kupuje Timbersled, popredného výrobcu snežných pásov.

2016 - Polaris otvára úplne nový výrobný závod v Huntsville v Alabame. Polaris kupuje Transamerican Auto Parts, popredného výrobcu, distribútora a predajcu offroadového príslušenstva pre Jeep a pickupy ďalších značiek.

2017 - Ročné predaje prvýkrát presahujú 5 miliárd dolárov a spoločnosť oslavuje miliónty vyrobený RANGER. Polaris spúšťa Polaris Adventures.

2018 - Polaris kupuje Boat Holdings, súkromného výrobcu lodí štyroch známych značiek - Bennington, Godfrey, Hurricane a Rinker. Polaris je uvedený v zozname Fortune 500, a to na 496. mieste.

2021 - Mike Speetzen bol vymenovaný za generálneho riaditeľa; predtým bol od januára 2021 dočasným generálnym riaditeľom. Do spoločnosti Polaris nastúpil v auguste 2015 ako výkonný viceprezident a finančný riaditeľ.

UPOZORNENIE: Doplnkové príslušenstvo zobrazené na fotografiách nie je súčasťou základnej ceny stroja a je k dispozícii len ako voliteľná výbava za príplatok!