Detail produktu
Špecifikácia
MOTOR / POHON | |
Typ motora | Prostar 4-taktný jednovalec DOHC |
Objem motora | 567 ccm |
Palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva |
Prevodovka / Koncový pohon | Automatická, P/R/N/L/H |
Typ pohonu | One Touch On-Demand AWD/2WD |
Systém brzdenia motorom | Ano |
Chladenie | Kvapalinou |
ODPRUŽENIE / BRZDY / KOLESÁ | |
Predné zavesenie | MacPherson s utesnenými púzdrami, zdvih 20,8 cm |
Zadné zavesenie | Utesnené dvojité A-ramená, IRS, zdvih 24,1 cm |
Predné / zadné brzdy | 3 hydraulické kotúčové ovládané páčkou na riadidlách, zadná brzda zvlášť ovládaná pedálom |
Parkovacia brzda | Hydraulická, ovládaná páčkou na riadidlách |
Predné pneumatiky | 26x8-14 CST |
Zadné pneumatiky | 26x810-14 CST |
Kolesá | 14" hliníkové |
ROZMERY / HMOTNOSŤ | |
Celkové rozmery (DxŠxV) | 210,1 x 121,2 x 140,9 cm |
Svetlá výška | 34 cm |
Rázvor kolies | 132,1 cm |
Výška sedadla | 90,1 cm |
Vlastná hmotnosť | 355 kg |
Užitočné zaťaženie | 214 kg |
Nosnosť predného / zadného nosiča alebo úložiska | 41 kg / 82 kg |
Objem palivovej nádrže | 17,0 L |
VÝBAVA | |
Upevňovací systém | Lock & Ride® |
Posilňovač riadenia (EPS) | S tromi režimami |
Ťažná kapacita | 680 kg |
Ťažné zariadenie | Štandardná guľa ECE R55 |
Osvetlenie | LED |
*parametre sa môžu líšiť v závislosti od homologizácie aj stupňa výbavy |
HLAVNÉ VLASTNOSTI:
• Zdvih odpruženia 20,8 cm vpredu / 24,1 cm vzadu
• Pohon On-Demand All-Wheel Drive
• Svetlá výška 34 cm
• LED svetlomety
• Ťažná kapacita 680 kg
• Kombinovaná nosnosť predného a zadného nosiča 123 kg
• Štvortaktný jednovalcový motor DOHC
VERZIA BLACK EDITION:
• 26" pneumatiky CST a 14" hliníkové kolesá
• Systém brzdenia motorom (EBS)
• Elektrický posilňovač riadenia s tromi režimami
• Naviják Polaris 2500 lbs
• Elektrický posilňovač riadenia s tromi režimami
• Režim TURF
VLASTNOSTI:
• Farba - ONYX BLACK
• Homologizácia T3b
EŠTE SCHOPNEJŠÍ V TERÉNE: Väčšie zdvihy vpredu a najlepšie nezávislé zadné zavesenie v triede. Výsledkom je podvozok, ktorý s prehľadom zvláda všetky diery a nerovnosti. Ultrarýchly systém pohonu všetkých kolies zaisťuje v každej situácii maximálnu trakciu, ihneď ako ju potrebujete. Najvyššia svetlá výška v tejto triede vám umožní zdolávať ešte väčšie prekážky.
EŠTE PRAKTICKEJŠÍ: Tichšie, odolnejšie, užívateľsky prívetivejšie. Výkonnejšia batéria s ľahko prístupnou nabíjacou zásuvkou zaisťuje spoľahlivé štarty. Utesnené ramená zvyšujú jazdný komfort a výrazne znižujú nároky na údržbu.
EŠTE VŠESTRANNEJŠÍ: Nové integrované úložné priestory pojmú teraz oveľa viac nenahraditeľných drobností. Široká ponuka originálneho príslušenstva je ideálne prispôsobená modernému off-roadovému životnému štýlu.VÝKONNEJŠÍ A LEPŠÍ AKO KEDYKOĽVEK PREDTÝM: Nový Sportsman jazdí rovnako dobre ako vyzerá. Legendárne nezávislé zadné zavesenie pohlcuje nárazy teraz ešte lepšie vďaka zväčšenému zdvihu. Tiež sme zväčšili svetlú výšku, aby bol Sportsman ešte výkonnejší a lepší, než kedykoľvek predtým.
POHON VŠETKÝCH KOLIES ON-DEMAND TRUE AWD: Každý výrobca tvrdí, že jeho štvorkolka má pohon všetkých kolies. Ale iba Sportsman dokáže rozpoznať aj najmenšiu stratu trakcie a automaticky ihneď prenesie výkon na kolesá s trakciou.
VYLEPŠENÁ MOTOROVÁ BRZDA: Vďaka vylepšenému variátoru s integrovaným systémom brzdenia motorom (EBS) je jazda s modelmi EPS ešte plynulejšia a brzdenie ešte účinnejšie.
NAJVYŠŠIE ZDVIHY VO SVOJEJ TRIEDE: So zdvihom 24,1 cm nezávisle zavesených zadných kolies mení Sportsman nerovnosti na zábavu. Sportsman vám dá dôveru vždy: na rozbitých cestách, v lese aj v ťažkom teréne.NA ODOLNOSTI ZÁLEŽÍ: Aj keď ste známy ako číslo jedna v odbore tak ako Sportsman, musíte to stále znova dokazovať. Robustnosť a odolnosť ho urobili skvelým, a teraz je nový Sportsman 570 ešte silnejší a sebavedomejší, než kedykoľvek predtým.
RAMENÁ S UTESNENÝMI PÚZDRAMI: Blato, voda, prach už nemajú šancu. Nové utesnené uloženie A-ramien eliminuje nežiaduce hluky, zaisťuje pokojnejšiu jazdu a znižuje nároky na údržbu.VÝKONNEJŠIA BATÉRIA: Vďaka novej štartovacej batérii s kapacitou vyššou o 78% spoľahlivo naštartujete aj v silných mrazoch.
ĽAHKÉ NABÍJANIE: Aj keď práve nejazdí, ponúka vám Sportsman 570 ďalšiu pridanú hodnotu. Zásuvka na nabíjanie batérie priamo v palubnej doske umožňuje mimoriadne ľahké nabíjanie.UĽAHČÍ VÁM PRÁCU: Rozumné riešenia, schopnosť robiť všetko, technológie Ride Command a stovky doplnkov a príslušenstva robia z 570 jednu z najspoľahlivejších a najobľúbenejších štvorkoliek sveta.
MOTOR PROSTAR 44 HP: Dostatok výkonu a ľahké dávkovanie. Motor ProStar s elektronickým vstrekovaním paliva je v každej situácii perfektne ovládateľný - či idete na pol plynu, ťaháte ťažký príves alebo vyčíňate v divokom teréne.
JEDNODUCHÁ MONTÁŽ PRÍSLUŠENSTVA: Pohodlie so všetkým: Sportsman 570 je už z výroby dodávaný vrátane Plug and Play elektrickej prípravy pre montáž radlice, navijaku alebo vyhrievanie rukovätí. Stačí len zapojiť.
ZOSILNENÉ UCHYTENIE NOSIČOV: Nákladné nosiče s veľkou nosnosťou sú teraz ešte odolnejšie vďaka zosilneným úchytom, ktoré spoľahlivo vydržia všetky otrasy pri jazde terénom.
Našou víziou je podporiť vášeň jazdcov, pracovníkov a outdoorových nadšencov po celom svete inovatívnymi a vysoko kvalitnými vozidlami, produktmi, službami a zážitkami, ktoré obohatia ich životy.
- Najlepší ľudia, najlepší tím
- Bezpečnosť a etika prioritou
- Vernosť zákazníkov
HISTÓRIA POLARIS
1954 - Spoločnosť premenovaná na Polaris Industries Inc. a konštrukcia prvého snežného skútra v roku 1955.
1968 - Spoločnosť Textron, Inc. kupuje Polaris; výroba zostáva v Roseau v Minnesote.
1976 - TX-L340 využíva prvý, kvapalinou chladený motor Polaris, nasleduje prvý snežný skúter s nezávislým odpružením.
1980 - W. Hall Wendel, Jr. menovaný prezidentom spoločnosti Polaris. Viedol manažment skupiny, ktorá zakúpila Polaris od Textronu v roku 1981.
1995 - Polaris prvýkrát dosiahol predaj vo výške 1 miliardy dolárov.
1997 - Predstavenie Victory Motorcycles, pri ktorom jazdec série Indy Car Al Unser, Jr. vchádza s prvým motocyklom do reštaurácie Planet Hollywood v obchodnom dome Mall of America. Polaris rozširuje svoju offroadovú ponuku side-by-side modelom Polaris RANGER.
2007 - Polaris predstavuje RANGER RZR, prvú terénnu side-by-side s najrýchlejšou akceleráciou.
2011 - Ročné predaje prvýkrát prekonávajú 2 miliardy dolárov. Polaris kupuje legendárnu značku Indian Motorcycle a v roku 2013 znovu uvádza na trh model Chieftain. Polaris kupuje elektricky poháňané vozidlá GEM.
2014 - Polaris oslavuje otvorenie prvého výrobného závodu mimo Severnej Ameriky, a to v poľskom Opole.
2015 - Polaris kupuje nový lakovací závod v Spearfish v Južnej Dakote. Spoločnosť tiež kupuje Timbersled, popredného výrobcu snežných pásov.
2016 - Polaris otvára úplne nový výrobný závod v Huntsville v Alabame. Polaris kupuje Transamerican Auto Parts, popredného výrobcu, distribútora a predajcu offroadového príslušenstva pre Jeep a pickupy ďalších značiek.
2017 - Ročné predaje prvýkrát presahujú 5 miliárd dolárov a spoločnosť oslavuje miliónty vyrobený RANGER. Polaris spúšťa Polaris Adventures.
2018 - Polaris kupuje Boat Holdings, súkromného výrobcu lodí štyroch známych značiek - Bennington, Godfrey, Hurricane a Rinker. Polaris je uvedený v zozname Fortune 500, a to na 496. mieste.
2021 - Mike Speetzen bol vymenovaný za generálneho riaditeľa; predtým bol od januára 2021 dočasným generálnym riaditeľom. Do spoločnosti Polaris nastúpil v auguste 2015 ako výkonný viceprezident a finančný riaditeľ.
UPOZORNENIE: Doplnkové príslušenstvo zobrazené na fotografiách nie je súčasťou základnej ceny stroja a je k dispozícii len ako voliteľná výbava za príplatok!
Podobné stroje
2101 mm
44 HP
1 valec
2101 mm
44 HP
1 valec
2101 mm
44 HP
1 valec