Detail produktu
Špecifikácia
MOTOR / POHON | |
Typ motora | 4-taktný dvojvalec DOHC |
Objem motora | 999 ccm |
Palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva |
Prevodovka / Koncový pohon | Automatická prevodovka, P/R/N/L/H |
Typ pohonu | Vysoko výkonný systém pohonu True On-Demand AWD/2WD |
Systém brzdenia motorom | Nie |
Chladenie | Kvapalinou |
ODPRUŽENIE / BRZDY / KOLESÁ | |
Predné odpruženie | Walker Evans® 2" so 16-polohovým nastavovaním kompresie |
Predné zavesenie | Dvojité A-ramená so stabilizátorom, využiteľný zdvih 50,8 cm, zdvih kolies 40,6 cm |
Zadné odpruženie | Walker Evans® 2,5" so 16-polohovým nastavovaním kompresie |
Zadné zavesenie | Vlečené ramená so stabilizátorom, využiteľný zdvih 50,8 cm, zdvih kolies 45,7 cm |
Predné / zadné brzdy | 4 hydraulické kotúčové, dvojpiestkové strmene vpredu, jednopiestkové vzadu |
Parkovacia brzda | Hydraulická, ovládaná ručnou páčkou |
Predné pneumatiky | 29 x 9-14 |
Zadné pneumatiky | 29 x 11-14 |
Kolesá | 14" hliníkové |
ROZMERY / HMOTNOSŤ | |
Celkové rozmery (DxŠxV) | 373,1 x 168,6 x 185,4 cm |
Svetlá výška | 35.5 cm |
Rázvor kolies | 297,2 cm |
Vlastná hmotnosť | 810,8 kg |
Užitočné zaťaženie | 408 kg |
Nosnosť predného / zadného nosiča alebo úložiska | 0 kg / 136kg |
Počet miest | 4 |
Objem palivovej nádrže | 40 l |
VÝBAVA | |
Upevňovací systém | Lock & Ride® |
Dvere | Plné dvere vpredu a vzadu |
Posilňovač riadenia (EPS) | Áno |
Ťažné zariadenie | Štandardná guľa ECE R55 |
Osvetlenie | LED osvetlenie vpredu a vzadu, LED osvetlenie ovládačov v kabíne |
*PARAMETRE SA MÔŽU LÍŠIŤ V ZÁVISLOSTI OD HOMOLOGIZÁCIE AJ STUPŇA VÝBAVY |
VLASTNOSTI
• Motor ProStar 1000 Gen 2
• Závodné tlmiče Walker Evans Racing®
• Predný nárazník, kompletné kryty podvozku, plné dvere
• Systém Polaris Pulse so 6 konektormi
• Predné svetlá LED
• Vyvýšené zadné sedadlá
VERZIA SPORT
• 29" pneumatiky Trailmaster X/T
• Trojbodové samonavíjacie bezpečnostné pásy
• Analógová prístrojová doska s dvoma ukazovateľmi a 4" LCD displejom
ZNOVUZRODENIE LEGENDY: Úplne nový model RZR XP je skonštruovaný tak, aby poskytoval optimálne vyvážený podvozok a dokonalú kombináciu výkonu, odpruženia a agility.
ZVLÁDNE NÁROČNÝ TERÉN: Nový, o 25 % tuhší podvozok zabezpečuje lepšiu agilitu, lepšie lícovanie a povrchovú úpravu a nižšiu hlučnosť vozidla pre príjemnejšiu jazdu. Prepracované hnacie ústrojenstvo ponúka pevnejšie poloosi, hnací hriadeľ a ložiská pre ešte vyššiu spoľahlivosť.
VŽDY PRIPRAVENÝ: Vďaka 2x dlhšiemu intervalu výmeny oleja a vylepšenému chladeniu prevodovky CVT, ktoré predlžuje životnosť remeňa, znižujeme prevádzkové náklady a zvyšujeme váš čas trávený v teréne.
PREKONÁVA PREKÁŽKY: V porovnaní s tradičným reťazovým pohonom poskytuje nový reverzný prevod dodatočný výkon, ktorý vám dodá istotu pri cúvaní z technicky náročných situácií na trati.
MAXIMÁLNY KOMFORT: Vyrobené na celodennú jazdu. S dôrazom na pohodlie a ovládateľnosť je nový RZR XP navrhnutý tak, aby vaše dni terénneho dobrodružstva boli čo najlepšie.
POHODLIE PRE CELÚ POSÁDKU: Prepracovaná kabína sa vyznačuje športovou polohou sedenia a nastaviteľnosťou sedadla vodiča a volantu, ktoré poskytujú maximálny komfort pri celodennej jazde na trati.

Našou víziou je podporiť vášeň jazdcov, pracovníkov a outdoorových nadšencov po celom svete inovatívnymi a vysoko kvalitnými vozidlami, produktmi, službami a zážitkami, ktoré obohatia ich životy.
- Najlepší ľudia, najlepší tím
- Bezpečnosť a etika prioritou
- Vernosť zákazníkov
HISTÓRIA POLARIS
1954 - Spoločnosť premenovaná na Polaris Industries Inc. a konštrukcia prvého snežného skútra v roku 1955.

1968 - Spoločnosť Textron, Inc. kupuje Polaris; výroba zostáva v Roseau v Minnesote.

1976 - TX-L340 využíva prvý, kvapalinou chladený motor Polaris, nasleduje prvý snežný skúter s nezávislým odpružením.

1980 - W. Hall Wendel, Jr. menovaný prezidentom spoločnosti Polaris. Viedol manažment skupiny, ktorá zakúpila Polaris od Textronu v roku 1981.

1995 - Polaris prvýkrát dosiahol predaj vo výške 1 miliardy dolárov.

1997 - Predstavenie Victory Motorcycles, pri ktorom jazdec série Indy Car Al Unser, Jr. vchádza s prvým motocyklom do reštaurácie Planet Hollywood v obchodnom dome Mall of America. Polaris rozširuje svoju offroadovú ponuku side-by-side modelom Polaris RANGER.

2007 - Polaris predstavuje RANGER RZR, prvú terénnu side-by-side s najrýchlejšou akceleráciou.

2011 - Ročné predaje prvýkrát prekonávajú 2 miliardy dolárov. Polaris kupuje legendárnu značku Indian Motorcycle a v roku 2013 znovu uvádza na trh model Chieftain. Polaris kupuje elektricky poháňané vozidlá GEM.

2014 - Polaris oslavuje otvorenie prvého výrobného závodu mimo Severnej Ameriky, a to v poľskom Opole.

2015 - Polaris kupuje nový lakovací závod v Spearfish v Južnej Dakote. Spoločnosť tiež kupuje Timbersled, popredného výrobcu snežných pásov.

2016 - Polaris otvára úplne nový výrobný závod v Huntsville v Alabame. Polaris kupuje Transamerican Auto Parts, popredného výrobcu, distribútora a predajcu offroadového príslušenstva pre Jeep a pickupy ďalších značiek.

2017 - Ročné predaje prvýkrát presahujú 5 miliárd dolárov a spoločnosť oslavuje miliónty vyrobený RANGER. Polaris spúšťa Polaris Adventures.

2018 - Polaris kupuje Boat Holdings, súkromného výrobcu lodí štyroch známych značiek - Bennington, Godfrey, Hurricane a Rinker. Polaris je uvedený v zozname Fortune 500, a to na 496. mieste.

2021 - Mike Speetzen bol vymenovaný za generálneho riaditeľa; predtým bol od januára 2021 dočasným generálnym riaditeľom. Do spoločnosti Polaris nastúpil v auguste 2015 ako výkonný viceprezident a finančný riaditeľ.

UPOZORNENIE: Doplnkové príslušenstvo zobrazené na fotografiách nie je súčasťou základnej ceny stroja a je k dispozícii len ako voliteľná výbava za príplatok!