Detail produktu
Špecifikácia
MOTOR / POHON | |
Typ motora | 4-taktný radový štvorvalec DOHC |
Objem motora | 1997 ccm |
Palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva |
Prevodovka / Koncový pohon | Automatická, P/R/N/L/H |
Typ pohonu | Pro Performance True 2WD/4WD/4WD Lock |
Systém brzdenia motorom | Nie |
Chladenie | Kvapalinou |
ODPRUŽENIE / BRZDY / KOLESÁ | |
Predné odpruženie | Tlmiče FOX® 3.0 Live Valve X2 s vnútorným bypassom (elektronicky riadená kompresia a odskok) |
Predné zavesenie | Ľahké dvojité A-ramená z uzavretých profilov s 3dielnym stabilizátorom, využiteľný zdvih 68,6 cm, zdvih kolies 56,5 cm, unifikované náboje |
Zadné odpruženie | Tlmiče FOX® 3.0 Live Valve X2 s vnútorným bypassom (elektronicky riadená kompresia a odskok) |
Zadné zavesenie | Vlečené ramená pre veľkú svetlú výšku z uzavretých profilov, s vodiacim ramenom a 3dielnym stabilizátorom, využiteľný zdvih 73,9 cm, zdvih kolies 62,2 cm, unifikované náboje |
Predné / zadné brzdy | 4 hydraulické kotúčové, trojpiestkové strmene vpredu, dvojpiestkové vzadu |
Parkovacia brzda | Parkovacia poloha prevodovky |
Predné pneumatiky | 32 x 10-15 Maxxis Rampage Fury; 8-plátnové |
Zadné pneumatiky | 32 x 10-15 Maxxis Rampage Fury; 8-plátnové |
Kolesá | 15" hliníkové liate päťlúčové so systémom Beadlock |
ROZMERY / HMOTNOSŤ | |
Celkové rozmery (DxŠxV) | 347 x 188 x 185 cm |
Svetlá výška | 40,6 cm |
Rázvor kolies | 265,4 cm |
Vlastná hmotnosť | 1 055 kg |
Užitočné zaťaženie | 335.6 kg |
Rozmery korby (DxŠxV) | 75 x 60,5 x 20,6 cm |
Nosnosť predného / zadného nosiča alebo úložiska | 0 kg / 136kg |
Počet miest | 2 |
Objem palivovej nádrže | 45,4 L |
VÝBAVA | |
Upevňovací systém | Lock & Ride® + továrenská plastová vložka korby |
Dvere | Pevné dvere s lakťovými opierkami a obvodovým tesnením |
Posilňovač riadenia (EPS) | Elektrický posilňovač riadenia s vysokou účinnosťou, výškovo a pozdĺžne nastaviteľný závodný volant s tlačidlovým ovládaním systémov RIDE COMMAND a DYNAMIX DV s integrovanými režimami EPS |
Ťažné zariadenie | Nie |
Osvetlenie | Dynamické predné RZR osvetlenie, LED diaľkové/stretávacie a koncové / brzdové svetlá, animované ambientné vnútorné osvetlenie |
*PARAMETRE SA MÔŽU LÍŠIŤ V ZÁVISLOSTI OD HOMOLOGIZÁCIE AJ STUPŇA VÝBAVY |
VLASTNOSTI
• NOVÉ! Prívody čerstvého vzduchu do kabíny
• Šírka 188 cm (74“), rázvor 265 cm
• Motor ProStar Fury 2.0 s výkonom 225 k
• Pohon ProPerformance True 2WD / 4WD / 4WDLock
• Odpruženie MaxLink s využiteľným zdvihom 73,6 cm
• 32“ pneumatiky Maxxis®
VERZIA ULTIMATE
• NOVÉ! Dynamické osvetlenie RZR
• NOVÉ! Audiosystém Rockford Fosgate® Stage 4
• NOVÉ! Vyhrievané a odvetrávané sedadlá
• NOVÉ! Kolesá Beadlock
• Adaptívny podvozok DYNAMIX DV s tlmičmi FOX 3.0 Live Valve X2
• Navigácia integrovaná do 7“ displeja RIDE COMMAND
• Telemetrické údaje o vozidle so systémom RIDE COMMAND+
• Zadná kamera
• Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný multifunkčný volant
• Hliníková strecha
PREPISUJE PRAVIDLÁ OFF-ROADU: Už len keď stojí, vyzerá predátorsky. RZR PRO R bol stvorený pre najnáročnejších vodičov a vo všetkých aspektoch je absolútnou špičkou celého segmentu. Dáva vám do rúk najväčší továrenský motor, aký kedy bol do side-by-side zamontovaný a zároveň vám dáva istotu, kontrolu a právo, aby ste z neho vyťažili maximum.
REVOLUČNÝ VÝKON: Prvý dvojlitrový motor v segmente je skutočná beštia s atmosférickým plnením, ktorá s ohromujúcou silou 225 koní kompletne mení podobu sveta side-by-side.
NEUVERITEĽNÁ ODOLNOSŤ: Vďaka zváranej jednodielnej klietke, pevnému priestorovému rámu, o 100% silnejšiemu pohonu a najväčšiemu remeňu, aký sme kedy vyrobili, má RZR PRO R doslova púštnu odolnosť.
NOVÝ MOTOR FURY 2.0: Objem ničím nenahradíš, to platí stále. Prvý dvojlitrový motor v obore má silu Saturnu 5, ale je tiež schopný sa ochladiť, je dokonale kultivovaný a zároveň veľmi spoľahlivý.
VIAC ENERGIE PRE PRÍSLUŠENSTVO: Príslušenstvo je náročné na energiu. Preto má PRO R alternátor 1700W, prídavnú batériu a šikovný systém Polaris Pulse so 6 konektormi pre jednoduchú montáž elektropríslušenstva.
ÚPLNE NOVÝ ADAPTÍVNY PODVOZOK DYNAMIX DV: Najsofistikovanejší podvozok v obore automaticky nezávisle nastavuje kompresiu a odskok tlmičov, aby PRO R zostal prilepený k zemi aj v najextrémnejšom teréne.
BORN TO BE WIDE: So šírkou 1,88 ma rázvorom 3,39 m vytvára PRO R neuveriteľne stabilnú platformu, ktorá vám umožní naplno využiť svetlú výšku 40,6 cm a 73.6 cm využiteľného zdvihu pérovania.
ZAVESENIE MAXLINK: MaxLink je prvé továrenské zavesenie z uzavretých profilov. Využíva strategicky vystuženú lisovanú oceľovú konštrukciu na vytvorenie najpevnejšieho zavesenia v triede side-by-side, aké bolo kedy vyrobené.
PREVODOVKA ZRODENÁ V PÚŠTI: Prevodovka PRO R je skonštruovaná tak, aby vydržala tie najextrémnejšie podmienky na Zemi. Používa širší a dlhší remeň, väčšie remenice a lepšie prúdenie vzduchu, aby zabezpečila najdlhšiu životnosť remeňa, aká kedy bola u RZR zaznamenaná.

Našou víziou je podporiť vášeň jazdcov, pracovníkov a outdoorových nadšencov po celom svete inovatívnymi a vysoko kvalitnými vozidlami, produktmi, službami a zážitkami, ktoré obohatia ich životy.
- Najlepší ľudia, najlepší tím
- Bezpečnosť a etika prioritou
- Vernosť zákazníkov
HISTÓRIA POLARIS
1954 - Spoločnosť premenovaná na Polaris Industries Inc. a konštrukcia prvého snežného skútra v roku 1955.

1968 - Spoločnosť Textron, Inc. kupuje Polaris; výroba zostáva v Roseau v Minnesote.

1976 - TX-L340 využíva prvý, kvapalinou chladený motor Polaris, nasleduje prvý snežný skúter s nezávislým odpružením.

1980 - W. Hall Wendel, Jr. menovaný prezidentom spoločnosti Polaris. Viedol manažment skupiny, ktorá zakúpila Polaris od Textronu v roku 1981.

1995 - Polaris prvýkrát dosiahol predaj vo výške 1 miliardy dolárov.

1997 - Predstavenie Victory Motorcycles, pri ktorom jazdec série Indy Car Al Unser, Jr. vchádza s prvým motocyklom do reštaurácie Planet Hollywood v obchodnom dome Mall of America. Polaris rozširuje svoju offroadovú ponuku side-by-side modelom Polaris RANGER.

2007 - Polaris predstavuje RANGER RZR, prvú terénnu side-by-side s najrýchlejšou akceleráciou.

2011 - Ročné predaje prvýkrát prekonávajú 2 miliardy dolárov. Polaris kupuje legendárnu značku Indian Motorcycle a v roku 2013 znovu uvádza na trh model Chieftain. Polaris kupuje elektricky poháňané vozidlá GEM.

2014 - Polaris oslavuje otvorenie prvého výrobného závodu mimo Severnej Ameriky, a to v poľskom Opole.

2015 - Polaris kupuje nový lakovací závod v Spearfish v Južnej Dakote. Spoločnosť tiež kupuje Timbersled, popredného výrobcu snežných pásov.

2016 - Polaris otvára úplne nový výrobný závod v Huntsville v Alabame. Polaris kupuje Transamerican Auto Parts, popredného výrobcu, distribútora a predajcu offroadového príslušenstva pre Jeep a pickupy ďalších značiek.

2017 - Ročné predaje prvýkrát presahujú 5 miliárd dolárov a spoločnosť oslavuje miliónty vyrobený RANGER. Polaris spúšťa Polaris Adventures.

2018 - Polaris kupuje Boat Holdings, súkromného výrobcu lodí štyroch známych značiek - Bennington, Godfrey, Hurricane a Rinker. Polaris je uvedený v zozname Fortune 500, a to na 496. mieste.

2021 - Mike Speetzen bol vymenovaný za generálneho riaditeľa; predtým bol od januára 2021 dočasným generálnym riaditeľom. Do spoločnosti Polaris nastúpil v auguste 2015 ako výkonný viceprezident a finančný riaditeľ.

UPOZORNENIE: Doplnkové príslušenstvo zobrazené na fotografiách nie je súčasťou základnej ceny stroja a je k dispozícii len ako voliteľná výbava za príplatok!