Detail produktu
Špecifikácia
— | |
Motor | 4-taktný, 4-ventilový jednovalec, SOHC |
Vŕtanie x zdvih | 91 mm x 61,5 mm |
Prevodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykateľný predný diferenciál / prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchlo vpred/terénna redukcia) |
Odpruženie | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A-ramená |
Brzdy | Kotúčové hydraulické |
Nádrž | 17 l |
Pohotovostná hmotnosť | 350 kg |
Dĺžka | 2315 mm |
Šírka | 1100 mm |
Výška | 1190 / 1390mm |
Rázvor | 1465 mm |
NOVÝ GLADIATOR X450-A (HOMOLOGIZÁCIA EURO 5)Tento model prešiel generačnou obmenou v pohľade designu, techniky, ovládania a úžitkovosti. Osvedčený jednovalec sa vyznačuje veľmi hladkým priebehom výkonu, skvelou ergonómiou, pričom úžitkové a jazdné vlastnosti ho stavajú na vysokú úroveň. Pracovná štvorkolka Gladiator X450-A nepozná prekážky, nepozná kompromisy. Nepozná pracovné odvetvie, v ktorom by nevedel pomôcť.
Dlhá verzia
Viac pohodlia pre posádku, luxusný priestor pre spolujazdcov s operadlom, ktoré má nielen hrubšiu penu, ale aj širšiu bočnú pásovú výstuhu. Tieto vlastnosti spoločne s podvozkovou technikou zväčšujú nielen pracovný, ale aj hobby akčný rádius. Predĺžený model bez obmedzenia priestoru posádky pojme predný aj zadný box a tým aj viac pracovného materiálu či osobných vecí potrebných na zábavný trip.
Motor
Gladiator X450-A sa vyznačuje najnižšími vibráciami nameranými vo svojej triede (merané na rukovätiach, sedadlách a stúpačkách), čím sa znižuje únava jazdca a netrpia ostatné súčasti stroja. Nádrž sa zväčšila o 3 litre na 17 l.
Dlhá verzia
Viac pohodlia pre posádku, luxusný priestor pre spolujazdcov s operadlom, ktoré má nielen hrubšiu penu, ale aj širšiu bočnú pásovú výstuhu. Tieto vlastnosti spoločne s podvozkovou technikou zväčšujú nielen pracovný, ale aj hobby akčný rádius. Predĺžený model bez obmedzenia priestoru posádky pojme predný aj zadný box a tým aj viac pracovného materiálu či osobných vecí potrebných na zábavný trip.
Motor
Gladiator X450-A sa vyznačuje najnižšími vibráciami nameranými vo svojej triede (merané na rukovätiach, sedadlách a stúpačkách), čím sa znižuje únava jazdca a netrpia ostatné súčasti stroja. Nádrž sa zväčšila o 3 litre na 17 l.
3.5″ palubný prístroj
Nový, 3,5“ digitálny palubný prístroj transparentne zobrazuje všetky palubné údaje, a to aj na priamom slnku. Dôraz bol kladený na čo najväčšie zobrazenie pohonu kolies.
Nový, 3,5“ digitálny palubný prístroj transparentne zobrazuje všetky palubné údaje, a to aj na priamom slnku. Dôraz bol kladený na čo najväčšie zobrazenie pohonu kolies.
Jednoduchšie riadenie
Riadidlá vyžadujú o 25% menšiu silu pri zatáčaní, únava rúk jazdca je eliminovaná na minimum, a to aj v ťažkom teréne.
Riadidlá vyžadujú o 25% menšiu silu pri zatáčaní, únava rúk jazdca je eliminovaná na minimum, a to aj v ťažkom teréne.
Futuristický Dizajn
Dizajn v štýle najmodernejších trendov je nielen namierený na krivky kapôt, ale aj do svetelných sústav vzadu a vpredu. Zadná svetelná LED rampa je skutočným unikátom v tejto triede. Predné svetlá sú kombináciou LED a halogénových žiaroviek.
Dizajn v štýle najmodernejších trendov je nielen namierený na krivky kapôt, ale aj do svetelných sústav vzadu a vpredu. Zadná svetelná LED rampa je skutočným unikátom v tejto triede. Predné svetlá sú kombináciou LED a halogénových žiaroviek.
Dokonalé pohodlie posádky
Sedadlá majú nový, až o 40% hrubší materiál interiéru a zároveň je užšia palivová nádrž, čo pre jazdcov tvorí ideálne podmienky, pričom spolujazdec ocenia vylepšené boky operadla.
Sedadlá majú nový, až o 40% hrubší materiál interiéru a zároveň je užšia palivová nádrž, čo pre jazdcov tvorí ideálne podmienky, pričom spolujazdec ocenia vylepšené boky operadla.
Hlbší ponor
Výška sania vzduchu je až o 12 cm vyššia ako bola pôvodne. To umožňuje bezpečnejší prechod cez brod.
Výška sania vzduchu je až o 12 cm vyššia ako bola pôvodne. To umožňuje bezpečnejší prechod cez brod.
Pruženie a rám
Zdvihy pruženia majú o 26% vyššiu dráhu, rám je teraz o 10% ľahší a až 30% tuhší.
Zdvihy pruženia majú o 26% vyššiu dráhu, rám je teraz o 10% ľahší a až 30% tuhší.
Nižšia teplota o 25%
Pri práci v nízkych otáčkach a malých rýchlostiach môže stúpať teplota motora. Nová, prepracovaná konštrukcia chladiča má na starosti vylepšené chladenie a teploty okolo nôh sú až o 25 % nižšie ako v predchádzajúcej verzii.
Pri práci v nízkych otáčkach a malých rýchlostiach môže stúpať teplota motora. Nová, prepracovaná konštrukcia chladiča má na starosti vylepšené chladenie a teploty okolo nôh sú až o 25 % nižšie ako v predchádzajúcej verzii.
Vyššie zdvihy v ruke s líniou
Čistá bočná línia odhaľuje detail - zdvihy pruženia majú o 26% vyššiu dráhu.
Čistá bočná línia odhaľuje detail - zdvihy pruženia majú o 26% vyššiu dráhu.
Pohon všetkých kolies
Možnosť voľby pohonu kolies 4×4, predná uzávierka + zadná elektronická uzávierka (EU5).
Možnosť voľby pohonu kolies 4×4, predná uzávierka + zadná elektronická uzávierka (EU5).
Navijak
Navijak o sile 2 500 lbs je pri práci nesmierne dôležitým pomocníkom.
Navijak o sile 2 500 lbs je pri práci nesmierne dôležitým pomocníkom.
Zavesenie kolies
Nové zavesenie kolies s tvarovanými spodnými ramenami umožňuje vyššie nájazdové uhly a zlepšuje priechodnosť ťažkým terénom.
Nové zavesenie kolies s tvarovanými spodnými ramenami umožňuje vyššie nájazdové uhly a zlepšuje priechodnosť ťažkým terénom.
Oceľové nosiče
Oceľové nosiče majú nový tvar av kritických častiach boli pridané rovné platne z ocele, čím sa vytvára stabilnejšia plocha na prevoz rôzneho materiálu.
Oceľové nosiče majú nový tvar av kritických častiach boli pridané rovné platne z ocele, čím sa vytvára stabilnejšia plocha na prevoz rôzneho materiálu.
Záves s multipoužitím
Homologované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou je v základnej výbave. Záves je možné odňať a na jeho miesto je možné pripevniť iné pracovné zariadenie, napr. prepravný kôš na ovocie…
Homologované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou je v základnej výbave. Záves je možné odňať a na jeho miesto je možné pripevniť iné pracovné zariadenie, napr. prepravný kôš na ovocie…
Posilňovač riadenia
EPS – posilňovač riadenia je voliteľná výbava.
EPS – posilňovač riadenia je voliteľná výbava.
Variator CVTech
Kanadský variator CVTech je naladený na presné potreby stroja.
Kanadský variator CVTech je naladený na presné potreby stroja.
Prémiová záruka
Predĺžená záruka 5 ROKOV / 10.000 km platí pri zakúpení štvorkolky CFMOTO Gladiator v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR pre všetkých nových zákazníkov (prvý majiteľ) bez rozdielu či je fyzická osoba, alebo podnikateľ.
Predĺžená záruka 5 ROKOV / 10.000 km platí pri zakúpení štvorkolky CFMOTO Gladiator v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR pre všetkých nových zákazníkov (prvý majiteľ) bez rozdielu či je fyzická osoba, alebo podnikateľ.
V súčasnosti jedna z najväčších, najmodernejších a najprogresívnejších svetových tovární na výrobu kvalitných štvorkoliek, motocyklov a motorov na svete. Hlavná továreň aj centrála firmy sa nachádza v priemyselnej zóne mesta Hangzhou, približne 150km od Šanghaja, v provincii Zhejiang, ktorá patrí do ekonomicky najvyspelejšej časti Číny a je jedným z hnacích motorov ekonomického rastu celej krajiny.
Továreň CFMOTO bola založená v roku 1989 a teraz zamestnáva viac ako 1500 ľudí. Od svojho vzniku vyrobila 98 typov vozidiel a 51 typov motorov, kvalitné CFMOTO produkty distribuuje vo viac ako 70 krajinách a regiónoch sveta. Výskumný a vývojový tím spoločnosti CFMOTO sa skladá z viac ako 200 zamestnancov z niekoľkých krajín, CFMOTO vlastní viac ako 110 patentových riešení. Čas, úsilie a odborné znalosti investované do rozvoja systému riadenia kvality umožňujú poskytovať vynikajúce a dôveryhodné produkty bezkonkurenčnej kvality za vynikajúcu cenu. Dlhodobý a úspešný rast firmy umožnil ďalší rozvoj aj na medzinárodnom poli. CFMOTO už niekoľko rokov veľmi úspešne spolupracuje na úrovni „joint venture“ s rakúskym motogigantom KTM a špičkovým dizajnérskym štúdiom KISKA.
Dnes medzi hlavné produkty CFMOTO patria úžitkové pracovné štvorkolky ATV (all terrain vehicles), nákladné UTV (universal terrain vehicles), športové SBS (side-by-side), motocykle, skútre a samostatné motorové jednotky.
Väčšina produktov sa testuje a ladí v Amerike a v Európe (okrem iného aj v ČR), takže výsledné výrobky sú pripravené priamo na mieru požiadaviek skúsených distribútorov.
Každý rok továreň investuje obrovské prostriedky do ďalšieho vývoja a neustále modernizuje svoje linky, z ktorých schádzajú desaťtisíce nových strojov do celého sveta. V roku 2009 pribudla v továrni úplne nová výrobná linka, kde sa vyrábajú nové modely kategórie UTV/SSV. Táto linka pomohla ďalej zvýšiť kvalitu a kvantitu produkcie a zaradiť štvorkolky CFMOTO medzi svetových lídrov. V roku 2014 pribudla úplne nová linka robotického zvárania rámov a nová lakovňa plastov. Rok 2017 priniesol rozšírenie kapacity pre nové modelové rady motocyklov, ktoré vznikajú v spolupráci so svetoznámym rakúskym dizajnérskym štúdiom Kiska. A výhľad do budúcnosti? Firma zakúpila ďalšie obrovské priestory na úplne nové výrobné haly a administratívne zázemie aj testovací polygón. CFMOTO jasne ukazuje svoj ďalší smer a nenecháva nikoho na pochybách, že sa stalo jedným zo svetových lídrov v oblasti "powersports". Úspešným vstupom na svetovú burzu v roku 2017 tento fakt pevne potvrdzuje.
Farba - Zelená (Základná)
0€ s DPH
Farba - Čierna (Základná)
0€ s DPH
Opierka a madlá spolujazdca
42€ s DPH
Ochranné kryty rukovätí riadidiel
62€ s DPH
Rozširovacie lemy
150€ s DPH