Vyhľadávam...
Výrobca: POLARIS

POLARIS RZR PRO R 4 ULTIMATE (Off-Road) (2024)

EVOLUČNÝ VÝKON. NEUVERITEĽNÁ SILA. S najväčším motorom, aký kedy mala akákoľvek továrenská side-by-side, je RZR Pro R voľbou tých najnáročnejších jazdcov.
Ikona dlzky
4200 mm
Ikona motora
225 HP
Ikona motora
4 valce
Základná cena s DPH
57 150€
Predajná cena bez DPH
47 625€

VERZIA ULTIMATE:
• Adaptívny podvozok DYNAMIX DV so 4 jazdnými režimami
• 7" displej RIDE COMMAND, zadná kamera
• Technológia RIDE COMMAND+
• 3 roky predplatné pre služby Connected Vehicle, RIDE COMMAND+
• Audiosystém Rockford Fosgate® Stage 2
• Adaptívne tlmiče FOX X2 Live Valve 3"
• Pozdĺžne nastaviteľný volant s ovládacími tlačidlami
• Hliníková strecha
• 6-bodové samonavíjacie bezpečnostné pásy
• Plné dvere

RZR PRO R 4 HLAVNÉ VLASTNOSTI:
• Využitelný zdvih 73,6 cm
• Systém odpruženia MaxLink
• 32" pneumatiky a hliníkové päťlúčové kolesá

VLASTNOSTI:
• Odvezie až 4 osoby
• Dostupné v dvoch fabách - MATTE HEAVY METAL alebo MATTE ONYX BLACK 
• Homologizácia Off-Road - len pre použitie na závody

PREPISUJE PRAVIDLÁ OFF-ROADU: Už len keď stojí, vyzerá predátorsky. RZR PRO R bol stvorený pre najnáročnejších vodičov a vo všetkých aspektoch je absolútnou špičkou celého segmentu. Dáva vám do rúk najväčší továrenský motor, aký kedy bol do side-by-side zamontovaný a zároveň vám dáva istotu, kontrolu a právo, aby ste z neho vyťažili maximum.
REVOLUČNÝ VÝKON: Prvý dvojlitrový motor v segmente je skutočná beštia s atmosférickým plnením, ktorá s ohromujúcou silou 225 koní kompletne mení podobu sveta side-by-side.
TOTÁLNA KONTROLA: Od inovatívnej geometrie vpredu až po masívne zdvihy odpruženia 73.6 cm vzadu - úplne nové odpruženie MaxLink vám dáva úplnú kontrolu.
NEUVERITEĽNÁ ODOLNOSŤ: Vďaka zváranej jednodielnej klietke, pevnému priestorovému rámu, o 100% silnejšiemu pohonu a najväčšiemu remeňu, aký sme kedy vyrobili, má RZR PRO R doslova púštnu odolnosť.
ESENCIA DRAVOSTI: RZR PRO R, to je úplne nová generácia supervýkonných side-by-side. Má najväčší motor, aký bol kedy v side-by-side továrni nainštalovaný. Len alternátor na pohon elektrického príslušenstva má výkon 1,7 kW!
NOVÝ MOTOR FURY 2.0: Objem ničím nenahradíš, to platí stále. Prvý dvojlitrový motor v obore má silu Saturnu 5, ale je tiež schopný sa ochladiť, je dokonale kultivovaný a zároveň veľmi spoľahlivý.
VOLITEĽNÉ VÝKONOVÉ REŽIMY: FURY 2.0 je motor, ktorý robí, čo mu poviete. Reakcia na plyn je okamžitá, ale mapovanie pedálov je na vás. K dispozícii máte tri voliteľné motorové režimy - pre športovú jazdu, šplhanie po skalách a jazdu na plný plyn.
VIAC ENERGIE PRE PRÍSLUŠENSTVO: Príslušenstvo je náročné na energiu. Preto má PRO R alternátor 1700W, prídavnú batériu a šikovný systém Polaris Pulse so 6 konektormi pre jednoduchú montáž elektropríslušenstva.
ÚPLNÁ KONTROLA: Nehorázny výkon vyžaduje dokonalú ovládateľnosť. PRO R prichádza s najširším rozchodom, najdlhším rázvorom a prevratným adaptívnym odpružením so štyrmi jazdnými režimami.
ÚPLNE NOVÝ ADAPTÍVNY PODVOZOK DYNAMIX DV: Najsofistikovanejší podvozok v obore automaticky nezávisle nastavuje kompresiu a odskok tlmičov, aby PRO R zostal prilepený k zemi aj v najextrémnejšom teréne.
REVOLUČNÉ JAZDNÉ REŽIMY: Voliteľné režimy pre zlepšenie jazdných vlastností a ovládateľnosti umožňujú za jazdy ladiť podvozok av reálnom čase nastavovať tlmenie a citlivosť riadenia podľa toho, čo vám matka príroda práve postaví do cesty.
BORN TO BE WIDE: So šírkou 1,88 ma rázvorom 3,39 m vytvára PRO R neuveriteľne stabilnú platformu, ktorá vám umožní naplno využiť svetlú výšku 40,6 cm a 73.6 cm využiteľného zdvihu pérovania.
ODOLNOSŤ ZÍSKANÁ SKÚSENOSŤAMI: RZR je etalón vysokovýkonných side-by-side. Nikto nenašiel viac kilometrov v dunách a púštnom teréne, nikto nevie viac o tom, ako postaviť stroj, ktorý by to všetko vydržal.
ZAVESENIE MAXLINK: MaxLink je prvé továrenské zavesenie z uzavretých profilov. Využíva strategicky vystuženú lisovanú oceľovú konštrukciu na vytvorenie najpevnejšieho zavesenia v triede side-by-side, aké bolo kedy vyrobené.
NÁŠ NAJPEVNEJŠÍ RÁM: Úplne nový rám má dvojnásobne vyššiu torznú tuhosť. Jednodielna zváraná klietka je vyrobená z trubiek s priemerom 5 cm av miestach, kde sa pripája k podvozku, navyše používa kónické spoje na zvýšenie pevnosti.
PREVODOVKA ZRODENÁ V PÚŠTI: Prevodovka PRO R je skonštruovaná tak, aby vydržala tie najextrémnejšie podmienky na Zemi. Používa širší a dlhší remeň, väčšie remenice a lepšie prúdenie vzduchu, aby zabezpečila najdlhšiu životnosť remeňa, aká kedy bola u RZR zaznamenaná.

Logo POLARIS
Značka Polaris už od roku 1954 vyrába vysoko kvalitné, prelomové produkty – či už sa jedná o vytvorenie segmentu snežných skútrov, neustálemu zdokonaľovaniu kategórie ATV, vývoju prvého účelového armádneho vozidla, alebo predstaveniu radikálneho trojkolesového motoroadstera.

Z ich podnikateľských koreňov a technického nadania vyrástli v jednu z najväčších Powersport spoločností na svete. Za posledné roky sa mimo trhu s Powersportom rozrástli aj do komerčného a vojenského segmentu. Dnes Polaris ponúka portfólio tých najlepších značiek v daných triedach.

Vízia spoločnosti Polaris

Našou víziou je podporiť vášeň jazdcov, pracovníkov a outdoorových nadšencov po celom svete inovatívnymi a vysoko kvalitnými vozidlami, produktmi, službami a zážitkami, ktoré obohatia ich životy.

Hlavné zásady:

  • Najlepší ľudia, najlepší tím
  • Bezpečnosť a etika prioritou
  • Vernosť zákazníkov

HISTÓRIA POLARIS
1954 - Spoločnosť premenovaná na Polaris Industries Inc. a konštrukcia prvého snežného skútra v roku 1955.

1968 - Spoločnosť Textron, Inc. kupuje Polaris; výroba zostáva v Roseau v Minnesote.

1976 - TX-L340 využíva prvý, kvapalinou chladený motor Polaris, nasleduje prvý snežný skúter s nezávislým odpružením.

1980 - W. Hall Wendel, Jr. menovaný prezidentom spoločnosti Polaris. Viedol manažment skupiny, ktorá zakúpila Polaris od Textronu v roku 1981.

1995 - Polaris prvýkrát dosiahol predaj vo výške 1 miliardy dolárov.

1997 - Predstavenie Victory Motorcycles, pri ktorom jazdec série Indy Car Al Unser, Jr. vchádza s prvým motocyklom do reštaurácie Planet Hollywood v obchodnom dome Mall of America. Polaris rozširuje svoju offroadovú ponuku side-by-side modelom Polaris RANGER.

2007 - Polaris predstavuje RANGER RZR, prvú terénnu side-by-side s najrýchlejšou akceleráciou.

2011 - Ročné predaje prvýkrát prekonávajú 2 miliardy dolárov. Polaris kupuje legendárnu značku Indian Motorcycle a v roku 2013 znovu uvádza na trh model Chieftain. Polaris kupuje elektricky poháňané vozidlá GEM.

2014 - Polaris oslavuje otvorenie prvého výrobného závodu mimo Severnej Ameriky, a to v poľskom Opole.

2015 - Polaris kupuje nový lakovací závod v Spearfish v Južnej Dakote. Spoločnosť tiež kupuje Timbersled, popredného výrobcu snežných pásov.

2016 - Polaris otvára úplne nový výrobný závod v Huntsville v Alabame. Polaris kupuje Transamerican Auto Parts, popredného výrobcu, distribútora a predajcu offroadového príslušenstva pre Jeep a pickupy ďalších značiek.

2017 - Ročné predaje prvýkrát presahujú 5 miliárd dolárov a spoločnosť oslavuje miliónty vyrobený RANGER. Polaris spúšťa Polaris Adventures.

2018 - Polaris kupuje Boat Holdings, súkromného výrobcu lodí štyroch známych značiek - Bennington, Godfrey, Hurricane a Rinker. Polaris je uvedený v zozname Fortune 500, a to na 496. mieste.


2021 - Mike Speetzen bol vymenovaný za generálneho riaditeľa; predtým bol od januára 2021 dočasným generálnym riaditeľom. Do spoločnosti Polaris nastúpil v auguste 2015 ako výkonný viceprezident a finančný riaditeľ.
Súčasnosť...

Špecifikácia

MOTOR / POHON
Typ motora 4-taktný radový štvorvalec DOHC
Objem motora 1997 ccm
Palivový systém Elektronické vstrekovanie paliva
Prevodovka / Koncový pohon Automatická, P/R/N/L/H
Typ pohonu Pro Performance True 2WD/4WD/4WD Lock
Systém brzdenia motorom Nie
Chladenie Kvapalinou
ODPRUŽENIE / BRZDY / KOLESÁ
Predné odpruženie Tlmiče FOX® 3.0 Live Valve X2 s vnútorným bypassom (elektronicky riadená kompresia a odskok)
Predné zavesenie Ľahké dvojité A-ramená z uzavretých profilov s 3dielnym stabilizátorom, využiteľný zdvih 68,6 cm, zdvih kolies 56,5 cm, unifikované náboje
Zadné odpruženie Tlmiče FOX® 3.0 Live Valve X2 s vnútorným bypassom (elektronicky riadená kompresia a odskok)
Zadné zavesenie Vlečené ramená pre veľkú svetlú výšku z uzavretých profilov, s vodiacim ramenom a 3dielnym stabilizátorom, využiteľný zdvih 73,9 cm, zdvih kolies 62,2 cm, unifikované náboje
Predné / zadné brzdy 4 hydraulické kotúčové, trojpiestkové strmene vpredu, dvojpiestkové vzadu
Parkovacia brzda Parkovacia poloha prevodovky
Predné pneumatiky 32 x 10-15 Maxxis Rampage Fury; 8-plátnové; rozmer kolies 15x7
Zadné pneumatiky 32 x 10-15 Maxxis Rampage Fury; 8-plátnové; rozmer kolies 15x7
Kolesá Zliatinové päťlúčové, lakované odolným lakom
ROZMERY / HMOTNOSŤ
Celkové rozmery (DxŠxV) 420 x 188 x 194 cm
Svetlá výška 40,6 cm
Rázvor kolies 339,1 cm
Vlastná hmotnosť 1124,9 kg
Užitočné zaťaženie 408 kg
Rozmery korby (DxŠxV) 75 x 60,5 x 20,6 cm
Nosnosť predného / zadného nosiča alebo úložiska 0 kg / 136kg
Počet miest 4
Objem palivovej nádrže 46,56 l
VÝBAVA
Upevňovací systém Lock & Ride®; Prestaviteľný úložný priestor na zadných sedadlách s integrovanými upínacími bodmi, 70,4 x 134,1 x 49,53 cm, továrenská podlaha v korbe
Dvere Plné dvere vpredu aj vzadu
Posilňovač riadenia (EPS) Elektronický posilňovač riadenia s vysokým účinkom; závodný volant s možnosťou nastavenia sklonu a vzdialenosti, systém DYNAMIX DV s integrovanými režimami EPS a ovládacími tlačidlami RIDE COMMAND
Ťažné zariadenie Nie
Osvetlenie Signature biela LED, diaľkové/stretávacie & LED koncové / brzdové svetlá, predné / zadné / vnútorné akcentové osvetlenie
*PARAMETRE SA MÔŽU LÍŠIŤ V ZÁVISLOSTI OD HOMOLOGIZÁCIE AJ STUPŇA VÝBAVY

Podobné stroje

28 590€
Ikona dlzky
3081 mm
Ikona motora
112 HP
Ikona motora
2 valce
logo
32 650€
Ikona dlzky
3731 mm
Ikona motora
112 HP
Ikona motora
2 valce
logo
43 150€
Ikona dlzky
3250 mm
Ikona motora
181 HP
Ikona motora
2 valce
logo