Úplne nový CFMOTO Gladiator UTV625 prichádza v rámci kompletnej revitalizácie CFMOTO segmentu UTV. Nová generácia radu, kde nový smer už nedávno jednoznačne nastolil model Gladiator UTV1000 V-Twin EPS. Nový Gladiator UTV625 má vo svojej triede jednovalcových UTV všetky predpoklady sa stať bestsellerom.
Modelový rok 2022: 13 679,00 € s DPH Modelový rok 2023: 14 039,00 € s DPH
Novinka CFMOTO Gladiator UTV625 prichádza v rámci kompletnej revitalizácie CFMOTO segmentu UTV. Nová generácia radu, kde nový smer už nedávno jednoznačne nastolil model Gladiator UTV1000 V-Twin EPS. Nový Gladiator UTV625 má vo svojej triede jednovalcových UTV všetky predpoklady sa stať bestsellerom. Je väčší, širší, vyšší, priestornejší, silnejší, odolnejší, výkonnejší, kompaktnejší, s lepšou ovladateľnosťou a s viacro príslušenstvom. Oproti predchádzajúcim generáciám nezostal doslova kameň na kameň, pričom vývojovo-technický tím CFMOTO mal jedinú: vytvoriť stroj, ktorý bude doslova rozmazávať svojho majiteľa bez žiadnych neznepokojujúcich pocitov. Ťažký úkol, ale splnené!!!
5 let záruka!
Nový výkonný jednovalcový motor
EPS - moderní posilňovač riadenia s pokrokom v základnej cene
Vstrekovanie BOSCH (Nemecko)
Bez-spojkový variátor CV-Tech (Kanada)
4x4 s uzávierkou predného diferenciálu
Priestorná sklopná korba s praktickými úchytkami s homologovanou nosnosťou 250 kg (rozmery 1300 x 870 mm)
Komfortní a ľahko nastaviteľné viac-prvkové tlmiče novej generácie
Tvarovaná spodná A-ramena vhodná svetlou výšku
Elegantné, praktické a odolné 12 “duralové disky kol
Vysoko odolné 25” viacplátnové pneumatiky Innova s univerzálnym vzorom
Elektrický naviják 3500 lbs s vodiacimi rolnami s ergonomickým diaľkovým ovládaním
Bezpečnostné 3-bodové pásy pohodlné a ľahko odnímateľné sedadla
Pevný a mohutne dimenzovaný ochranný bezpečnostný rám (nie je nutná prilba!)
Dizajn z dielne medzinárodne uznávaného rakúskeho designu studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
Nový moderný motor ponúka oproti predchodcom oveľa viac výkonu a lepší ladený točivý moment (vstrekovnie BOSCH® EFI). Doslova tak z tohto jednoválca vytažíte maximum pri optimálnom priebehu výkonu a spotreby, na čo vám slúžia dve mapy riadenia motora WORK / NORMAL, tedy práce a bežná jazda. Obzvlášť mód NORMAL má obrovský efekt, pretože pri presune zbytočne nepreťažuje rotujúce časti motorovej techniky, a tým samozrejme efektívne a šetrne pracuje i kanadský bez-spojkový variátor CV-Tech.
Dizajn – pracovní stroj plný elegancie... a to je len jedna z množstva inovacií. Na design stroje sa zaslúžilo rakúske designové štúdio KISKA design. Nie je náhoda, že predná maska s plným LED osvetlením ako by už patrila do kategórie auto motiv. Dané podtrhuje modernú grafiku a celkový povrch s prémiovým kovovým odleskom. Vonkajší lak a plasty sú naddimenzované voči poškriabaniu a v spoločnosti športovo ladených 12“ hliníkových diskov bude stroj i po ťažkej práci vyzerať stále rovnako a prémiovo. Nemôžeme zabudnúť ani na to, že i zadné svetlá sú typu LED. Vydarený dizajn a grafika otvárajú majiteľov pomyslnej brány do každodenného života.
Ergonómia a agilita pokračujú v spoločných líniách, a tak má vodič k dispozícii posuvné sedadlo, väčší priestor pre nohy a pre svoje potreby tu môže využiť viac integrovaných odkladacích priestorov o celkovom objeme až 96 l, pričom z daného len pod sedadlom spolujazdca je 59 l. Určite potešia až 3 držiaky na nápoje, 12 V a USB zásuvka. K nastaviteľnému sedadlu vodiča neodmysliteľne patrí nastaviteľný volant. Pre čo najviac pohodlné riadenie a v zložitých situáciách, volant podporuje progresívny posilňovač riadenia (EPS). Palubný prístroj je typu LCD s vysokým kontrastom zobrazovacích údajov. V stroji je aj parkovacia brzda, ktorá stroj mimoriadne bezpečne "zakotví". Ak potrebujete dostať k dôležitej časti stroja, umožní to plne vyklápacie predné kapoty a samozrejme ďalší prístup k technike získavate odklopením zadnej korby.
Kompaktné rozmery stroja zabezpečia jeho jednoduchú manipuláciu. Celkovo stroj znesie až 410 kg zaťaženia, pričom zadná sklopná korba z celkovej záťaže znesie 250 kg. Jej vyklápenie podporuje pružinový zdvíhací systém strešného plynového valca. Ak potrebujete náklad pripevniť, po stranách sú k dispozícii masívne oka pre gurtne, či háky. Nezabúdajme, ale na homologovanú ťažnú silu až 800 kg. Dialkove ovládaný naviják vpredu vyvinie silu až 1587 kg. Stojí teda pred vami veľmi užitočný a silný pomocník, ktorý zvláda stredne ťažkou prácu vo veľmi ťažkom teréne. Výhodou sú samotné rozmery UTV, ktoré vám vďaka malému polomeru umožňujú ľahko otočiť a presne manévrovať aj v tesnom prostredí lesa, na úzkych cestách či na záhrade. To isté platí aj pre manipuláciu v logistických skladoch a menších skladových halách firiem.
Podvozok je pripravený na všetko. Máte k dispozícii pohon 4x4 s elektronickou uzávierkou predného diferenciálu. Svetlá výška až 270 mm je nielen garanciou hladkého prejazdu náročným terénom a zároveň v tejto triede UTV jednou z najvyšších. Nastaviteľné tlmiče vpredu so zdvihom až 230 mm a vzadu až s 254 mm garantujú hladkú jazdu i vo skutočne extrémnom teréne. O bezpečné zastavení sa starajú hydrauliky ovládané brzdové kotúče na každom kole ovládané centrálnym, presne naladeným pedálom. Netreba, ale vždy tlačiť na brzdy, spätné kompresné sily motoru majú dostatočný účinok na zvýšenie tempa.
Nový design, farebné verzie, nový motor, viac výkonu, nižšia váha, príjemnejšia jazda, lepšia obsluha, kompaktnejší celok, agilnejšie, príjemnejšia práca s UTV... jednoducho všetky inovacie sú namierené na čo najvyššiu spokojnosť užívateľa, či už pri riadení, práci s nákladom, ale aj pre voľný čas. Ano, predstavujeme stroj s pôvodným a hlavným zameraním na prácu, ale vďaka všetkým inovaciam máme pred sebou aj stroj, ktorý môžete využiť aj na voľný čas spojený ruku v ruke s dobrodružstvom. Počas pracovnej doby nakladajte, ťahajte, pracujte a v čase voľného času si naložte na korbu stan, bicykel, gril, či športové potreby a používajte si...