Motor
Motor typu V-Twin prešiel jemnou optimalizáciou konštrukcie hláv valcov, čo viedlo nielen k zvýšeniu krútiaceho momentu, ale predovšetkým k vyššiemu výkonu. Na dosiahnutie týchto zlepšených parametrov bolo potrebné prepracovať aj sacie a výfukové potrubie. Model „R“ teraz prináša 90 koní výkonu aj s pomocou vstrekovania Bosch, ktoré udržuje motor v optimálnom chode bez ohľadu na teplotu okolia či nadmorskú výšku.
Agresívne a vyzývavý dizajn a celkový profil línií nesú agresívne prvky závodného stroja kombinované s krivkami futurizmu a účelovosti dohromady.
Nová grafika a farby sú zároveň dominantným prvkom identity pre nová R-ka. Za všetkým stojí rakúske štúdio KISKA.
Podvozok s vyššou odolnosťou
Závesy kolies vpredu aj vzadu boli zosilnené a upravené pre potreby lepšej adaptácie sa terénu, a tým spojenou vyššou priechodnosťou a čo najvyššou mierou bezpečnosti. Nové 4-prvkové zavesenie zadných kolies s priečnym stabilizátorom so zdvihom pruženia 395 mm a upravené predné zavesenie kolies so zdvihom pruženia 340 mm sú skvelým partnerom pre posádku aj v tom najťažšom teréne.
Zvýšenie aj do extrému
Vďaka novým 29“ pneumatikám sa svetlosť stroja zvýšila o 30 mm až na konečných 340 mm.
Pneumatiky dostali špeciálne 14“ disky kolies Beadlock, ktoré vďaka svojej konštrukcii umožňujú jazdu aj s extrémne podhustenými pneumatikami bez toho, aby sa poškodili či vyzuli sa z disku.
Extra výbava
R-ko teraz disponuje navijakom osadením s nylonovým lanom, ktoré je pružnejšie a znesie extrémnu záťaž. Veľká výhoda lana je jeho elasticita pri navíjaní či odvíjaní alebo priamo pri práci v teréne.
Nový 5“ TFT displej / aplikácia
CFMOTO RIDE
Motor pracuje s dvoma módmi: ŠPORT a NORMAL, pričom každý mód disponuje individuálnou grafikou a tým aj rozdielnym režimom výkonu a krútiaceho momentu. T-Box umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou…
Nový volant
/ madlo spolujazdca
Volant lepšie sadne do ruky a nesie prémiový vzhľad. Umožňuje nastavenie uhla sklonu a vo vysokej rýchlosti aj vďaka systému posilňovača riadenia (EPS) naň R-ko reaguje presnejšie. Madlo pre ruky spolujazdca je vysúvateľné a vďaka rýchloupínacím sponám si spolujazdec jeho polohu prestaví behom chvíľky.
Úplne nový tvar sedadiel
Sedadlá posádky majú komfortnejšie prispôsobenie sa postave, väčšie lemy oporných plôch, lepšiu výstelku a tiež zosilnené okraje čalúnenia po celom obvode sedáku, kde s ním telo prichádza do styku.
Vylepšený je aj 3-bodový bezpečnostný pás, teraz je ešte šetrnejší pre ľudské telo pri núdzovom brzdení.
Unikátny tvar svetiel…
…vpredu aj vzadu plynulo zapadá do futuristických kriviek R-ka. Hypermoderné LED svetlá vyžarujú extra silné lúče a sú výborne viditeľné pre okolie zo všetkých uhlov vozidla.
*Teraz zadarmo v cene stroja.
Variator CVTech / EBS
Kanadský variátor CVTech je špeciálne ladený pre lineárny a dynamický nástup výkonu a zároveň efektívne prenáša silu motorovej brzdy (EBS) na kolesá. Tým pridáva mieru bezpečnosti a pohodlia pri režime zrýchlenia a šetrí brzdové komponenty v režime aj extrémneho spomalenia.
Jednoduchý prístup
Okamžitý prístup k dôležitým prevádzkovým komponentom vozidla. Zložením veka prednej kapoty užívateľ získa prístup k riadiacej jednotke, poistkovej skrinke, hrdlám chladiča/brzdovej kvapaliny, akumulátoru a OBD konektoru.
Prémiová záruka
Prémiová záruka CFMOTO v trvaní 5 rokov na všetky modely.
Predĺžená záruka 5 rokov/10.000 km platí pri zakúpení štvorkolky CFMOTO Gladiator v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR, pre koncového zákazníka, prvého majiteľa, ktorý nie je podnikateľom.