Najnovšie komentáre

Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať aká je v TP napísaná celková
hmotnosť vozíka pre Gladiator X8 pr... ...
Na brzdu možno áno ale s tou gramatikou to takto verejne myslíš vážne? ...
Komentár pre: ARCTIC CAT ALTERRA 400
Mam 156cm Dotiahol bi som na brzdu ?? artic cat 400 ...
Komentár pre: ARCTIC CAT ALTERRA 400

Maverick 1000R X DS TURBO - 2017 INT model

Prvý TURBO Model na trhu s výkonom 131 HP bez homologizácie. Toto nie je sen, ale skutočnosť ! Can-Am Maverick 1000 X DS TURBO ponúka výkon až 131 HP a samozrejme okrem pestrej výbavy X DS disponuje posilňovačom riadenia a neprekonateľným podvozkom FOX RACING....
Tlačiť
Základná cena s DPH
20660,00 €
Cena
Predajná cena bez DPH17216,67 €

Maverick 1000R X DS s Turbom = 131 HP

Zvýšenie výkonu osvedčeného motora Rotax 1000R s prvým výrobcom nainštalovaným turbodúchadlom vo svete štvorkoliek umožňuje modelu Ds Maverick X vytvárať pôsobivý výkon 131 HP.

Plniaci tlak je elektronicky regulovaný pre optimálny výkon v akomkoľvek stave a dokonca udržuje plný výkon v nadmorskej výške až 5000 stôp. Integrovaný ventirátor je spárovaný s Turbo Intercoolerom, aby prúdil ochladený vzduch do motora aj v tých najnáročnejších podmienkach. Ďalej boli pridané nové nízkotlakové kované piesty pre dlhotrvajúci výkon. A konečne, nové vstrekovače s vysokou kapacitou, ktoré zabezpečujú lepší prívod paliva, poskytujú optimálnu zmes vzduch / palivo pre zvýšenie výkonu.

Viac ako moderný dizajn

Vlastné farby modelu, dizajn sedadiel sú zladené a vytvorené tak, aby dokonale vyjadrovali exkluzívnu konfiguráciu modelu. Kokpit vy vystavaný tak aby zabezpečoval highendový komfort aj v tej naj agresívnejšej jazde. Sedadlá a volant sú plne nastaviteľné, nechýbajú madlá a úchyty pre pohodlnú a bezpečnú jazdu.

Inovácia odpruženia

Zadné torzné ramená prešli úpravou a boli optimalizované na absorpciu aj radikálnych nerovností a pre lepšiu stability stroja. Zadné opruženie je zároveň technicky "odľahčené" čo výrazne zlepšilo kontakt s terénom. Zvih 16 palcov zabezpečuje hladkú jazdu aj v členitejších častiach technického terénu.

Miernou modifikáciou prešli aj predné dvojité A ramená, ich 15 palcový zdvih zvyšuje presnosť jazdy.

Zlatým klincom tejto časti sú jednoznačne použité exkluzívne tlmiče FOX∞2.5 PODIUM∞ RC2 na predných aj zadných ramenách. Sú to športové, odolné tlmiče určené do najnáročnejších podmienok Majú úpravu DSC (Dual Speed Compresion) a DR pružiny s neobmedzeným predpätím umožňujúcim jemnú nastavitelnosť a prispôsobenie sa každému terénu. Širší priemer zlepšuje tlmenie pričom jeho efektivita je stála aj v nižších celkových teplotách. Práca tlmičov je  konzistentná. Zadné tlmiče majú funkciu Bottom-Out Control, ktorou je zabezpečená lepšia trakcia a zvýšený samotný komfort jazdy v najnáročnejších podmienkach.

Kolesá

Všestranné 28 palcové, 6 plášťové pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0 na 14 palcových hliníkových diskoch ponúkajú robustný všesmerový dezén pre hladkú a sebavedomú jazdu na rôznych povrchoch. Zaisťujú ich mechanicky upevnené beadlocky ktoré pneumatiku nepustia z kolesa pri prudkom zatáčaní alebo zrýchlení.

Upravený rázvor

223,5 centimetrový rázvor dodáva istotu v jazde vo vyšších rýchlostiach a pri náhlom zatáčaní. Napriek dlhému rázvoru má Maverick X DS polomer otáčania krátky a tak je to naozaj šikovne a presne ovládateľný stroj.

Uloženie motora uprostred

Motor Rotax je uložený nízko a blízko k ťažisku rázvoru kolies, čo nielen zlepšuje rozloženie hmotnosti a centralizáciu zaťaženia, ale tiež znamená rýchlejšie reakcie pri zmenách smeru. Uloženie motora uprostred má za výsledok nízko posadené ťažisko a spolu s ostatnými časťami podvozku zlepšuje ovládanie v zákrutách.

Inteligentné riadenie plynu (ITC)

Elektronický systém riadenia plynu ITC ponúka plynulú dodávku paliva aj v prípade, že noha vodiča na nerovnom teréne odskakuje. Systém ITC - ktorý zahŕňa vodičom voliteľný pákový prepínač pre ovládanie plynu - je schopný detekovať nechcené odskoky a na ich základe filtrovať vstupy, čo vedie vo väčšej presnosť plynu, predovšetkým za nižších rýchlostí. Vodiči si môžu vybrať medzi progresívnym nastavením (štandard) a športovým nastavením, ktoré umožňuje lineárne kontrolu plynu. Tento systém tiež redukuje počet pohyblivých častí vo vozidle, a teda nevyžaduje údržbu, nie je potrebné nastavovať kabeláž, premazávať či vymieňať a systém tak má predĺženú životnosti krivku.

Plynule meniteľný prevod vďaka QRS CVT

Systém CVT bol nakonfigurovaný aj pre zvýšenie výkonu preplňovaným motorom. Je vybavený úplne prepracovanou hnacou remenicou s novým systémom Quick Response System (QRS) Nový dizajn znižuje trenie, ktoré poskytujú okamžitú reakciu a optimálne upnutie pásu pre lepší prenos energie. CVT bol zlepšený aj úpravou vstupov a výstupov a prispôsobený konštrukciou obežných kolies, čo má za následok 68 percent viac studeného vzduchu prúdiaceho cez kladky.

Digitálne kódovaný bezpečnostný systém proti neoprávnenému použitiu (DESS) s dvoma rôznymi kľúčmi

D.E.S.S. je prvým sériovo montovaným elektronickým bezpečnostným zariadením proti odcudzeniu. Aby bolo možné naštartovať, musí elektronický kód v kľúči zodpovedať kódu v riadiacej jednotke. Každý model má dva kľúč. Jeden je štandardný kľúč, ktorý obmedzuje maximálnu rýchlosť na 70 km / h (40 mph). Druhý kľúč je výkonový kľúč, ktorý nemá žiadny limit rýchlosti alebo výkonu. Pre všetky modely ES je výkon obmedzený na 15kW. Offroadová verzia má plných 101hp.

DPS - trojmódový dynamický posilňovač riadenia

Ponúka možnosť vybrať tri úrovne asistencie pri riadení: MIN, MED a MAX. V každom móde sa Vám zníži citlivosť posilňovača až pri vyššej rýchlosti, čo zabezpečuje presnejšie ovládanie stroja. Pri nízkej rýchlosti naopak posilňovač zaberá podľa nastaveného módu, čo znižuje riziko únavy z riadenia UTV. Pri modely X DS je posilňovač navyše vybavený funkciou Quick-Ratio Steering, ktorá prispôsobuje funkciu posilňovača intenzite riadenia. POZOR posilnovač riadenia nie je súčasťou výbavy, ale je možné ho dodatočna nainštalovať orig. kitom BRP Ready to Race. 

 

 

 

img_7tSm8Uete8_r_1478726439_254
Maverick-1000R-TURBO-Triple-Black-Static-1-utvunderground.com__1478726443_617
Maverick-1000R-TURBO-Triple-Black-Static-2-utvunderground.com__1478726447_799
maxresdefault_1478726449_52
Maverick-1000R-TURBO-Triple-Black-Pano-utvunderground.com__1478726450_627
maverick_1000r_xds_turbo9

Video:

Video

Video:

Video

MODEL
Typ
šport/rekreačné UTV
Ročník
2016
Verzia
X DS TURBO
MOTOR
Objem
976 ccm
Typ motora
4-takt SOHC 8 ventil, TURBOCHARGER
Počet valcov
dvojvalec
Vŕtanie a zdvih
91x75 mm
Dávkovanie paliva
iTC™ s EFI a 54 mm škrtiaca klapka , 2 Siemens† VDO injectors
Palivo
Natural 95
Chladenie
kvapalina
Zapaľovanie
CDI
Výkon
131 HP
Krútiaci moment
-
Spotreba
-
SYSTÉM POHONU
Pohon
2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný, Visco-Lok
Typ prevodovky
automatická CVT
Uzávierka predného diferenciálu
áno, auto-locking
Prevody
R / N / H / L (spätný chod / neutrál / vpred / terénna redukcia)
Koncový prevod
kardan
PODVOZOK
Zavesenie predné
nezávislé dvojité A-ramená
Zavesenie zadné
Torzné ramená, nezávislé zavesenie kolies (TTA)
Odpruženie predné
FOX 2.5 PODIUM RC2 HPG Piggyback
Odpruženie zadné
FOX 2.5 PODIUM RC2 HPG Piggyback
Zdvih predný/zadný
38,1 cm / 40,6 cm
BRZDY
Vpredu
2x kotúčová hydraulická, 220 mm
Vzadu
2x kotúčová hydraulická, 214 mm
PNEUMATIKY
Pneu vpredu
Maxxis Bighorn 2.0
Pneu vzadu
Maxxis Bighorn 2.0
ROZMERY, HMOTNOSŤ A KAPACITY
Dĺžka
2979 mm
Šírka
1625 mm
Výška
1885 mm
Svetlá výška
330 mm
Rázvor
2235 mm
Suchá hmotnosť
634 kg
Palivová nádrž
37,8 l
OSTATNÉ VLASTNOSTI
Posilňovač riadenia (PS)
Áno 3mod. MIN, MED, MAX
Ťažné zariadenie
nie
Ťažná sila
-
Farba
čierny karbón - manta green
LEGISLATÍVA A OSVEDČENIE
Homologizácia
Nie
Registračná značka (ŠPZ)
Nie
Vodičské oprávnenie
Skupina B
Dodatočné informácie

Zadný priestor :

  • nosnosť 91 kg
  • systém LinQ - rýchle pripojiteľné príslušenstvo

Úložné priestory:

  • Box na rukavice: 17,2 l
  • Priestor pod sedadlom vodiča: 13,1 l
  • Centrálna konzola: 1,3 l

Multifunkčný displej:

  • signalizácia 4x4, zaradenej rýchlosti, hladiny paliva, hodiny, diagnostika, ukazovaťeľ rýchlosti, otáčok, najazdených kilometrov, merač motohodín

Bezpečnostný systém:

  • D.E.S.S - Digitally Encoded Security System
VÝBAVA

XDS Turbo Výbava:

  • Motor Rotax V-twin Turbocharger 121 hp
  • DPS - trojmódový posilňovač riadenia
  • Dvojité A ramená s 38.1 cm zdvihom
  • Redizajnované zadné torzné ramená TTA s 40.6 cm zdvihom
  • Inteligentné ovládanie škrtiacej klapky (iTC)
  • Visco-Lok QE
  • CVT variátor so systémom rýchle odozvy (QRS)
  • Optimalizovaná poloha motora pre maximálnu stabilitu stroja
  • Tlmiče FOX 2.5 PODIUM RC2 HPG Piggyback
  • Pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0
  • 14"/12 hlinníkové disky
  • Bedlocky
  • Nastaviteľné sedadlá aj volant
  • Gripy a madlá pre spolujazdca
  • Robustná klietka (konštrukcia má 5.1 cm priemer)
  • Zadný nosič príslušenstva LinQ
  • "X-package" dizajn sedadiel a grafika
Pridať komentár
  • Nenašiel som žiadne komentáre

Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním používania stránky súhlasíte s ich použitím.