Najnovšie komentáre

Velká nespokojnost s mazaním stvorkolky zly servis a zavádzanie zákazníka,vrámci záruky vina na záka... ...
Dobry.Mam zaujem o 4kolku v prevedeni pre dvoch,pevna cesta 70%.Pocul som,ze tento model spada do no... ...
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať aká je v TP napísaná celková
hmotnosť vozíka pre Gladiator X8 pr... ...

Wildcat X LTD 1000i

Najlepšie športové side-by-side súčasnosti. Ešte nikdy ste neriadili niečo ako Wildcat ™. Wildcat, to je stelesnenie rýchlosti a obratnosti dovedené k dokonalosti. S motorom 951cc, H2 V-Twin má viac sily než zúriaca búrka
Tlačiť
Základná cena s DPH
22299,00 €
Cena
Predajná cena bez DPH18582,50 €

Predstavujeme vám najextrémnejšie športové side-by-side na svete. Rastúca popularita športových SxS spôsobila, že v ARCTIC CAT zdvihli hodenú rukavicu a tak vytvorili Wildcat - najvýkonnejší športový rekreačný offroad, aký kedy bol postavený. Wildcat posúva hranice tejto triedy tak ďaleko za doterajšie limity, že sa o tom konkurencii ani nesnívalo. 

Najlepšie športové side-by-side súčasnosti. Ešte nikdy ste neriadili niečo ako Wildcat ™. Wildcat, to je stelesnenie rýchlosti a obratnosti dovedené k dokonalosti. S motorom 951cc, H2 V-Twin má viac sily než zúriaca búrka. Jeho parametre sú proste fascinujúce. Jeho riadenie je presné a návykové. Viac sily, lepšie pérovanie, viac atraktívnej výbavy - Wildcatu. A ten úsmev na vašej tvári - to vám garantujeme - ten hneď tak nezmizne.

Výbava verzie Limited

Atraktívne Limited výbava prináša oproti verzii X vylepšené pérovanie Elka Stage 5, celohliníkové bočné dvere, elegantné tvarovanú strechu a celohliníkové disky Beadlock s pneumatikami ITP Black Water Evolution.

Pérovanie

Zatiaľ čo výkon motora zaujal svoje miesto na titulných stránkach časopisov, skúsení piloti vedia, že v teréne najviac rozhoduje pruženie a trakcie. A tak bola starosť o udržanie kolies Wildcat na zemi zverená takmer pol metra dlhým prémiovým jednotkám ELKA STAGE 5. Podvozok a pruženie Wildcat má veľmi blízko k zaveseniu závodných terénnych bugín. U zadných kolies je vôbec prvýkrát v tejto kategórii použité najdokonalejšie nezávislé päťprvkové zavesenie, vďaka ktorému vlečené ramená udržujú pneumatiky v neustále ideálnom kontakte po celých 457 mm (!) dlhom zdvihu.

Predné pérovanie s pevnými dvojitými A-ramenami sa opäť môže pochváliť najdlhšími zdvihmi vo svojej triede - 432 mm. Geometria zavesenia je optimalizovaná pre stabilitu a kontrolu. Aj predné kolesá pérujú na jednotkách Walker Evans s možnosťou nastavenia predpätia pružín a 17 polohovým nastavovaním útlmu kompresie. Pruženie je tak účinné, že sa dokáže vyžehliť 60 cm roletu aj pri 90 kilometrovej rýchlosti.

Podvozok

Podvozok na priestorovom ráme predstavuje úplne nový štandard tuhosti, pevnosti a trvanlivosti. Na rozdiel od doteraz zvyčajne používaných centrálnych rámov je šasi Wildcat postavená z výrazne kvalitnejšej vysokopevnostnej ocele, z ktorej je zvarený radikálny celoobvodový priestorový rám "exoskeleton", opäť po prvýkrát použitý v triede športových UTV.Posádka sedí v kokpite Wildcat v blízkosti nízkeho ťažiska a za sedadlami je zároveň uložený aj motor, čo prispieva k bezkonkurenčnej ovládateľnosti, trakcií, istote jazdy Wildcat a ešte poskytuje potrebnú rezervu v utiahnutých rýchlych zákrutách.A pretože v Arctic cat dobre vedia, čo s Wildcatem budete vykonávať, je celý jeho spodok plne chránený spodnými krytmi z mimoriadne odolného materiálu HDPE, aby čo najlepšie kĺzal po vystupujúcich prekážkach. 

Motor

Vyrobený  v St Cloud v Minnesote, motor 1000 HO predstavuje najsilnejšiu pohonnú jednotku kategórie športových UTV. Tento litrový V-Twin so 4 ventilovou technikou a elektronickým vstrekovaním paliva sa osvedčil už na Prowler XTZ, ale pre Wildcat bol starostlivo vyladený na ešte vyšší výkon a krútiaci moment, aby Wildcatu zaistil úplne dominantnú akceleráciu. Elektronické vstrekovanie paliva zabezpečuje bezproblémové štartovanie a optimálny výkon nezávisle na teplote a nadmorskej výške. Obrovský výkon motora je následne prenášaný na dvojrýchlostnú, plne automatickú prevodovku Duramatic so spiatočkou a schopnosťou brzdiť motorom, a ďalej na nezávisle zavesené zadné kolesá. Predný náhon je elektricky pripojiteľný (2WD/4WD) a pre jazdu v najťažšom teréne je navyše k dispozícii elektrická uzávierka predného diferenciálu. Do celého systému pohonu je pre ochranu pred brutálnou výkonovou raziou napríklad na dopadoch vložený Spike Load Dampener (SLD), ktorý umožňuje milisekundové prekĺznutie hriadeľov, čím  tlmí špičky a nárazy inak extrémneho namáhania.

Elektrický posilňovač riadenia

Wildcat je pre zníženie únavy, obmedzenie nárazov do volantu a zvýšenie presnosti jazdy vybavený novým elektrickým posilňovačom riadenia s variabilným účinkom, ktorý je významným prínosom k ovládateľnosti tohto výnimočného stroja vo všetkých režimoch vrátane režimu 4WD s uzamknutou uzávierkou predného diferenciálu.
Posilňovač pomáha riadeniu Wildcat silou plných 50 Nm, trojnásobkom sily, než akú ponúka konkurencia! Výsledkom je bezkonkurenčná ovládateľnosť v nízkych aj vysokých rýchlostiach, v ťažkom teréne, alebo s plným zaťažením.

Hi-tech elektrické zariadenia

Wildcat prichádza na trh vybavený atraktívnymi prednými svetlometmi na báze Hi-Tech LED technológie, ktorá doslova mení noc v deň. LED technológiou sa chvália i zadné svetlá.
Atraktívne, červeno podsvietený LCD displej so 14 funkciami poskytuje kompletné prevádzkové informácie - hodiny / počítadlo motohodín, rýchlomer, otáčkomer, palivomer, celkové aj denné počítadlo kilometrov, ukazovateľ zaradeného prevodu, kontrolku zapnutia uzávierky diferenciálu, ukazovateľ zaradeného pohonu 2WD/4WD, kontrolku diaľkových svetiel , stavu batérie, teploty a tlaku oleja a ďalšie.

Medzi ďalšie prednosti Wildcat patrí päťpolohové nastaviteľný volant, zväčšená palivová nádrž na 33 litrov, zadná nákladná korba s užitočnou hmotnosťou 136 kg (mimochodom je to najväčšia nosnosť v tejto triede), 12V zásuvka v stredovej konzole pre GPS navigáciu alebo nabíjačku mobilného telefónu a vysokú svetlú výšku 330 mm pre maximálnu priechodnosť ťažkým terénom.

 

 

 

WildcatX_Green_2016_01-650x456_1478813563_253
WildcatX_Green_2016_06-650x456_1478813563_439
WildcatX_Green_2016_04-650x456_1478813562_737
1424537611114
1424537608957
1424537608446
1424537610235
1424537602837
1424537597978
1424537596285
1424537596317
1424537595787
142453759498
1424537594392
1424537593410
1424536904288
1424536902526
1424536897528

Video:

Video

 

Video:

Video

 

MODEL
Typ
SSV
Ročník
2015
Verzia
-
MOTOR
Objem
951 ccm
Typ motora
4-takt SOHC, 8 ventil
Počet valcov
dvojvalec - V-Twin
Dávkovanie paliva
EFI
Palivo
Natural 95
Chladenie
kvapalina + ventilátor
Zapaľovanie
CDI
Výkon
-
Krútiaci moment
-
Spotreba
-
SYSTÉM POHONU
Pohon
2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný
Typ prevodovky
automatická Duramatic
Uzávierka predného diferenciálu
áno, elektrické ovládanie
Prevody
L / H / N / R, brzdenie motorom
Koncový prevod
kardan
PODVOZOK
Zavesenie predné
nezávislé dvojité A-ramená
Zavesenie zadné
nezávislé dvojité A-ramená s priečnym stabilizátorom
Odpruženie predné
Fox Podium® 2.5, nastaviteľné, 23 polohová nastaviteľná kompresia
Odpruženie zadné
Fox Podium® 2.5, nastaviteľné, 23 polohová nastaviteľná kompresia
Zdvih predný/zadný
432/457 mm
BRZDY
Vzadu
2x hydraulická kotúčová
Vpredu
1x hydraulická kotúčová
PNEUMATIKY
Pneu vzadu
27 x 9-14, Maxxis Bighorn
Pneu vpredu
27 x 11-14, Maxxis Bighorn
ROZMERY, HMOTNOSŤ A KAPACITY
Dĺžka
3251 mm
Šírka
1626 mm
Výška
1670 mm
Svetlá výška
330 mm
Rázvor
2413 mm
Suchá hmotnosť
598 kg
Palivová nádrž
33,3 litrov
OSTATNÉ VLASTNOSTI
Posilňovač riadenia (PS)
elektronický, s variabilným účinkom
Ťažná sila
680 kg
Farba
zelenobiela metalíza, červenobiela metalíza, modrobiela metalíza
LEGISLATÍVA A OSVEDČENIE
Homologizácia
Na dotaz
Registračná značka (ŠPZ)
-
Vodičské oprávnenie
-
Dodatočné informácie
  • Vŕtanie a zdvih: 92 x 71,6 mm
VÝBAVA
  • 2 dvojfarebné, anatomicky tvarované sedačky
  • posiľňovač riadenia
  • ALU disky
  • metalický lak
  • výškovo nastaviteľný volant
  • nastaviteľné odpruženie FOX
  • pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0
  • lakované hlinníkové nárazníky
  • motor 1000 X
  • spojka Rapid Response
Pridať komentár
  • Nenašiel som žiadne komentáre

Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním používania stránky súhlasíte s ich použitím.