Najnovšie komentáre

Velká nespokojnost s mazaním stvorkolky zly servis a zavádzanie zákazníka,vrámci záruky vina na záka... ...
Dobry.Mam zaujem o 4kolku v prevedeni pre dvoch,pevna cesta 70%.Pocul som,ze tento model spada do no... ...
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať aká je v TP napísaná celková
hmotnosť vozíka pre Gladiator X8 pr... ...

GLADIATOR X8 EFI Standart T3b EU167

GLADIATOR X8 v prevedení STANDART ponúka hliníkové disky, atraktivné farebné prevedenie a taktiež možnosť verzie aj s EPS posilňovačom riadenia.
Tlačiť
Základná cena s DPH
7899,00 €
Cena
Predajná cena bez DPH6582,50 €

Úžasné parametre tohto stroja nadchnú každého znalca - extrémne výkonný 800 ccm motor s valcami do "V", americké vstrekovanie DELPHI, systém výplachu spalín BARRICADE, kované duralové ramená DAT (voliteľne), nitrogenové nastaviteľné tlmiče (voliteľne), rám DOUBLETHICK a v neposlednom rade modulárna koncepcia MultiCargo. A s trojročnou zárukou na stroj a doživotná na rám je to predsa jasná voľba!

Slovenský rekord !

V roku 2014 sa nám podarilo vytvoriť slovenský rekord s možným zápisom do Guinessovej Knihy rekordov práve s Gladiatorom X8. Tento stroj zvládol za 24 hodín prejsť neuveritelných 1465 km s technickou podporou Quadmoto s.r.o a jazdcom Marianom Tilingerom. Viac info nájdete na http://slovenskerekordy.sk/index.php/rekordy-rok/20-rok-2014/6-24-hod-jazda-na-4-kolkke-okruh-kuty-malacky-kuty

Motor

Prevody Gladiatora X8 V-twin EFI poháňa moderný, vodou chladený dvojvalcový motor. Plnenie motora zaisťuje vstrekovací systém (EFI) od firmy Delphi, vďaka ktorému motor dosahuje vysokému výkonu 63HP (offroad verzia) a najmä vysokému krútiacemu momentu 72Nm, ktorý je optimálne rozvrhnutý v celom spektre otáčok, avšak s dôrazom na vysokú hodnotu už pri nízkych otáčkach motora.

Modelový rok 2015 navyše vďaka upravenej mape riadiacej jednotky prináša rýchlejšiu odozvu na pohyb plynovej páčky a svižnejšie reakcie motora v celom spektre otáčok. Motor disponuje štvortaktnou a štvorventilovou SOHC technológiou na každý valec. Svoj výkon prenáša kardanovým hriadeľom na zadné hnané kolesá prostredníctvom mohutného bezúdržbového variátora (remeň Mitsuboshi - Japan) s funkciou brzdenia motorom. Pohon predných kolies je samozrejme možné elektronicky pripojiť. Prevodovka umožňuje jazdu vpred i vzad pre bežné použitie a redukovaný, supersilný prevod do pomala na pracovné použitie a ťahanie prívesu. Motor sa štartuje elektrickým štartérom. Všetky prevodové a kardanové skrine sú utesnené proti vlhkosti a majú odvetrávací systém, ktorý dovolí vyrovnávanie tlaku bez znečistenia prevodového oleja.

Posilňovač riadenia

Modelový rok 2015 je voliteľne vybavený elektrickým posilňovačom riadenia (EPS). Tento precízne fungujúcu posilňovač pridáva štvorkolke Gladiator X8 ďalšiu úroveň komfortu a uľahčuje riadenie ako v ťažkom teréne, pri pracovnom vyťažení, tak i pri expedičných či len rekreačných cestách.

Odpruženie

Gladiator X8 je kompletne odpružený pomocou mohutne dimenzovaných, dvojitých A ramien (verzia Deluxe z kovaného duralu) a nových viacprvkových tlmičov (verzia Deluxe nastaviteľných nitrogenových) s progesivnou pružinou a polohovým nastavovaním tuhosti (v ponuke aj limitovaná edícia so špičkovými kanadskými tlmičmi ELKA). Toto špičkové odpruženie s dlhými zdvihmi zaisťuje komfortnú a pohodlnú jazdu i na veľkých nerovnostiach.

Pneumatiky

Odolné 14-palcové šesťplášťové pneumatiky CST Abuzz sú navrhnuté pre ideálnu off road trakciu. Ich vynikajúce záberové schopnosti umožnia prejazd i veľmi ťažkým terénom a ich dlhá životnosť uspokojí i náročného užívateľa.

Použité materiály

Krycie panely a blatníky sú vyrobené z vysoko pružného polyetylénu. Pružnosť týchto panelov a výmenné lemy zaisťujú vysokú odolnosť pri akýchkoľvek činnostiach a veľmi jednoduchú opraviteľnosť.

Farby

K dispozícii sú rôzne farebné varianty, trvalo skladom je čierna, červená, oranžová, biela, strieborná a listová CAMO varianta.

Elektrický systém a displej

Gladiator X8 EFI má 12V elektrický systém. Indikačné kontrolky oznamujú jazdu s diaľkovými svetlami, zaradenie jednotlivých rýchlostí, zapnutie pohonu 4x4 a uzamknutie predného diferenciálu. Atraktívny LCD displej disponuje kompletnými prevádzkovými informáciami. Stroj je vybavený diaľkovými i tlmenými svetlami, brzdovými svetlami a kompletnou elektrickou výbavou.

Brzdy

Brzdy sú kompletne hydraulické. Ich ovládanie je na riadidlách a pri pravej nohe. Parkovacia brzda je integrovaná priamo do prevodovky. Výkon a odolnosť bŕzd sú viac ako dostatočné pri akomkoľvek počasí a zaťažení.

Na túto štvorkolku poskytujeme zvýšenú trojročnú záruku a doživotnú továrenskú záruku na rám štvorkolky. Táto jedinečná a vysoko nadštandardná záruka platí pre prvého majiteľa stroja, nevzťahuje sa na spotrebný materiál a je neprenosná.

 

20110722-0063_1478553106_443
mg-2339_1478553105_953
1423737677442
gladiator_x8-eps_sig
1423737734360
1423737643533
142373759620
1423737578759
1423737570487
142373751735
1423737570717
1423737655470
1423737698106
1423737660845
1423737672306
1423737686981
1423737705211
142373771263
1423737713931
1423737733181
1423737736731
142373763778
1423737636348
1423737521137
1423737524989
1423737536789
142373753720
1423737547696
1423737554652
1423737753852
MODEL
Typ
užitková / rekreačná ATV
Ročník
-
Verzia
Classic ATV
MOTOR
Objem
800 ccm
Typ motora
4-takt SOHC 8 ventil
Počet valcov
dvojvalec V-TWIN
Dávkovanie paliva
EFI Delphi (USA)
Palivo
Natural 95
Chladenie
kvapalina a nezávislý olejový okruh
Zapaľovanie
ECU Delphi
Výkon
14,8 kW / 5600 ot. (ON-Road) / 46 kW(63k)/6700 ot./min.
Krútiaci moment
72 Nm/6000 ot./min
Spotreba
-
SYSTÉM POHONU
Pohon
2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný
Typ prevodovky
špičkový variátor CVT
Uzávierka predného diferenciálu
áno, elektrické ovládanie
Prevody
P/R/N/H/L
Koncový prevod
kardan
PODVOZOK
Zavesenie predné
nezávislé dvojité A-ramená z ocele
Zavesenie zadné
nezávislé dvojité A-ramená z ocele
Odpruženie predné
nezavislé nastaviteľné
Odpruženie zadné
nezavislé nastaviteľné
Zdvih predný/zadný
-
BRZDY
Vzadu
kotúčová hydraulická
Vpredu
kotúčová hydraulická
PNEUMATIKY
Pneu vzadu
26x9-14
Pneu vpredu
26x11-14
ROZMERY, HMOTNOSŤ A KAPACITY
Dĺžka
2320 mm
Šírka
1180 mm
Výška
11360 mm
Svetlá výška
-
Rázvor
1480 mm
Suchá hmotnosť
387 kg
Palivová nádrž
23 l
OSTATNÉ VLASTNOSTI
Posilňovač riadenia (PS)
-
Ťažné zariadenie
Áno
Ťažná sila
-
Farba
čierna, biela, oranžová, biela, strieborná, listová CAMO
LEGISLATÍVA A OSVEDČENIE
Homologizácia
Pre 2 osoby
Registračná značka (ŠPZ)
Áno v cene
Vodičské oprávnenie
Skupina B
Dodatočné informácie
  • Parkovacia brzda
  • Vŕtanie x zdvih - 91 mm x 61,5 mm
  • Mazanie s mokrou skriňou
VÝBAVA

Verzia STANDARD T3b- 7899 € s DPH

  • 14" ALU disky
  • 6 plášťové pneumatiky
  • navijak 3000 lbs
  • homologované ťažné zariadenie
  • viacprvkové odpruženie
  • plastový box so sedačkou
  • plastové boxy na stupačky
  • 3 roky záruka

Verzia STANDART T3b s EPS - 82999 € s DPH 

  • 14" ALU disky
  • 6 plášťové pneumatiky
  • navijak 3000 lbs
  • homologované ťažné zariadenie
  • plastový box so sedačkou
  • plastové boxy na stupačky
  • 3 roky záruka
  • EPS posilnovač riadenia 

 

Elektrický posilňovač riadenia (EPS)

Sedadlo s operadlom + madla spolujazdca (+ 60, -eur)

Voliteľné farby (+ 40, - eur): oranžová, strieborná, camouflage (+190,- eur)

 

 

 

Pridať komentár

Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním používania stránky súhlasíte s ich použitím.