Najnovšie komentáre

Velká nespokojnost s mazaním stvorkolky zly servis a zavádzanie zákazníka,vrámci záruky vina na záka... ...
Dobry.Mam zaujem o 4kolku v prevedeni pre dvoch,pevna cesta 70%.Pocul som,ze tento model spada do no... ...
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať aká je v TP napísaná celková
hmotnosť vozíka pre Gladiator X8 pr... ...

CAN-AM OUTLANDER L 570 XMR

Bahenná verzia XMR v novom cenovo dostupnom prevedení vychádza z model L570. Je to stroj pre jazdcov milujúcich bahno a ťažký terén. Dodávaná je bez COC.
Tlačiť
Základná cena s DPH
9950,00 €
Cena
Predajná cena bez DPH8291,67 €

Nový motor

V základe - teda v tejto verzií má Outlander osadený dvojvalec do V s výkonom 48 koní. Motor ROTAX V Twin je kvapalinou chladený,ktorý je dodávaný už pre BRP, elektronickým vstrekovaním paliva od firmy Siemens. Výkonové parametre tohto motora robia z Outlander L 570 konkurenta aj pre väčšie a silnejšie obsahy v ATV vďaka vyššiemu krútiacemu momentu a použitéj technológií od BRP. Ak sa teda hovorí, že motory okolo 500ccm sú zlatý stred, tento motor so 70ccm navyše, pridanou hodnotou v rýchlejšej akcelerácií, plynulejšej jazde a istejšej kontrole stroja dvíha latku celkom vysoko nad priemer.

Torzné vlečné nezávislé rameno vzadu

Unikátny spôsob zavesenia kolies a zadných tlmičov, kde sa kolesá pohybujú hore dole vo vertikálnej línií zabezpečujú plynulejšiu reakciu na nerovnosti ako bežné riešenia. Cieľom tohto prevedenia je zabezpečiť optimálnu trakciu a efektívny prenos sily na terén. S 5 nastaveniami predpätia a s 8,8 palcovým zdvihom tlmičov bude agresívnejší terén pre Outlander L maličkosťou, a vy ako jazdec sa budete cítiť pohoddlnejšie a svoju pozornosť môžete plne venovať trati.

Dvojité A ramená vpredu

Optimalizovaná geometria pre lepšie ovládanie a pre účinejší brzdný efekt. Predné tlmiče so zvihom 9 palcov zvyšujú pohodlie z jazdy v teréne a zvyšujú ovládateľnosť na nerovnostiach.

Visco-LOK

Systém je jeden z najlepšie navrhnutých riešení na trhu. Plynule a automaticky uzamyká predný diferenciál, bez nutnosti použitia tlačidiel, alebo držania pák. Akonáhle sa nasadí 4x4 pohonsystém inteligentne prenáša silu z predného kolesa k protiľahlému kolesu s trakciou bez obmedzení.

DPS - trojmódový dynamický posilňovač riadenia

Ponúka možnosť vybrať tri úrovne asistencie pri riadení: MIN, MED a MAX. V každom móde sa Vám zníži citlivosť posilňovača až pri vyššej rýchlosti, čo zabezpečuje presnejšie ovládanie stroja. Pri nízkej rýchlosti naopak posiľnovač zaberá podľa nastaveného módu, čo znižuje riziko únavy z riadenia štvorkolky.

XMR = bahno, blato, bahno

V časti predného nosiča sa nachádza upravený chladič, ktorý zachytáva blato, chráni ventilačný systém a ponúka chladiaci výkon približne 22 kW. 28“ pneumatiky MAXXIS MUDZILLA sú diagonálne pneumatiky ktorých výnimočné vlastnosti oceníte najviac v hlbokom blate. Sú navrhnuté tak, aby zabezpečovali maximálnu trakciu. Predný ochranný rám je nainštalovaný od výroby a navrhnutý tak, aby ochránil Váš stroj aj v tých najdrsnejších podmienkach.

 

Outlander-L-X-mr-static_1454623552_177
2016_outlander_l_xmr_570_white_black_-_can-am_red_3-4_back_1454623549_671
outlanderL570Xmr2016-10-680x365_1454623548_865
maxresdefault_1454623547_781
IMG_4223_1454623544_992
398053_1_2016_Can-Am_Outlander_L_X_mr_570_1454623543_585
IMG_4253_1454623542_235
hqdefault_1454623538_408
56a3b1af89bd110c49433f12_1454623538_757
09452631b231cedc2782bfd2c54d007c_1454623552_942

Video:

Video

Video:

Video

MODEL
Typ
športové ATV
Ročník
2016
Verzia
XMR
MOTOR
Objem
570 ccm
Typ motora
Rotax 4 takt, SOHC, 8 ventil
Počet valcov
dvojvalec
Dávkovanie paliva
46 mm škrtiaca klapka, 2 Siemens VDO injectors
Palivo
Natural 95
Chladenie
kvapalina, upravený chladič
Zapaľovanie
CDI
Výkon
48 hp
Krútiaci moment
-
Spotreba
-
SYSTÉM POHONU
Pohon
2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný Visco-Lok
Typ prevodovky
špičkový variátor CVT, brzdenie motorom
Uzávierka predného diferenciálu
áno, automatická
Prevody
P/R/N/H/L
Koncový prevod
kardan
PODVOZOK
Zavesenie predné
nezávislé dvojité A-ramená z ocele
Zavesenie zadné
torzná tyč TTI
Odpruženie predné
nezavislé nastaviteľné 5.stupňové
Odpruženie zadné
nezavislé nastaviteľné 5.stupňové
Zdvih predný/zadný
22,9 cm / 22 cm
BRZDY
Vzadu
kotúčová hydraulická single 214 mm
Vpredu
kotúčové hydraulické dual 214 mm
PNEUMATIKY
Pneu vzadu
28x10-12 Maxxis Mudzilla
Pneu vpredu
28x8-12 Maxxis Mudzilla
ROZMERY, HMOTNOSŤ A KAPACITY
Dĺžka
2110 mm
Šírka
1168 mm
Výška
1240 mm
Výška posedu
858 mm
Svetlá výška
292 mm
Rázvor
1295 mm
Suchá hmotnosť
382 kg
Palivová nádrž
20,5 l
OSTATNÉ VLASTNOSTI
Posilňovač riadenia (PS)
Áno
Ťažné zariadenie
Možnosť dokúpiť
Ťažná sila
590 kg
Farba
biela - červená - čierna
LEGISLATÍVA A OSVEDČENIE
Homologizácia
-
Registračná značka (ŠPZ)
-
Vodičské oprávnenie
Skupina B
Dodatočné informácie
  • Rám SST G2
  • Vŕtanie x zdvih - 82 mm x 47 mm
  • Multifunkčný displej ( signalizácia 4x4, zaradenej rýchlosti, hladiny paliva, hodiny, diagnostika, ukazovaťeľ rýchlosti, otáčok, najazdených kilometrov, merač motohodín)
  • Predný nosič - nosnosť: 54,4 kg
  • Zadný nosič - nosnosť:109 kg
VÝBAVA

Výbava XMR:

  • Rám SST G2 s kontrolou geometrie
  • ROTAX Motor
  • CVT variátor s funkciou Brzdenia motorom
  • Dvojité A ramená vpredu a torzná tyč TTI vzadu
  • Predný diferenciál Visco-Lok
  • 590 kg nosnosť
  • 20.5 L nádrž
  • Multifunkčný displej
  • Zadný vodotesný úložný priestor v objeme 10,9 L
  • Ocelové nosiče so systémom LinQ pre rýchloupeniteľné príslušenstvo s nosnosťou až 163.3 kg
  • Posilňovač riadenia DPS - tri módy
  • 500 W magneto
  • Visco-Lok QE
  • ALU Disky 12"
  • Pneumatiky Maxxis Mudzilla 28"
  • MUD Podnožky
  • Špeciálny chladič
  • Predný ochranný rám
Pridať komentár
  • Nenašiel som žiadne komentáre

Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním používania stránky súhlasíte s ich použitím.