Najnovšie komentáre

Interpersonal intelligence is amongst the most overlooked, underutilized skill sets. In school, even... ...
Interpersonal intelligence is probably the most overlooked, underutilized skill sets. In school, eve... ...
Interpersonal intelligence is probably the most overlooked, underutilized skill sets. In school, onc... ...

OUTLANDER MAX 570 DPS T3 (ABS T3B) 2018 - TOP

Najpredávanejší OUTLANDER na trhu.Výkon kam sa pozriete a komfort pre 2 jazdcov - Outlander 570 je takmer synonymom výkonu a skvelej ceny ! Upravená kalibrácia osvedčeného dvojvalcového motora Rotax 570 opäť zabezpečuje lepší výkon ako predtým a dokonca predstihuje aj silnejšie štvorkolky !
Tlačiť
Základná cena s DPH
10100,00 €
Cena
Predajná cena bez DPH8416,67 €

Unikátna technológia EFI navyše umožňuje ľahké štartovanie bez dusenia a automatické prispôsobenie zmenám nadmorskej výšky. Horúcou novinkou je pokrokový posilňovač riadenia DPS so senzorom rýchlosti, ktorý znižuje namáhavosť riadenia a robí štvorkolku ovládateľnejší.

Za srdcom nezaostávajú ani svaly a kostra. Outlander je postavený na ultraľahkom a dokonale pevnom ráme SST G2 s nízko posadeným ťažiskom, má vynikajúci systém predného zavesenia s novo upravenou geometriou v podobe dvojitých A-ramien a nezávislého zadného zavesenia TTI s masívnymi vlečnými ramenami, ktoré zaisťuje ľahkú absorpciu nárazov a eliminuje opotrebovanie pneumatík , automatickú prevodovku s variátorom a možnosťou predradiť rýchlosť vpred pre bežnú jazdu, redukciu pre ťah a náročný terén, neutrál, spiatočku a parking, a v neposlednom rade najchytrejší systém pohonu všetkých štyroch kolies (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňujúci postupné zapájanie a vysoký krútiaci moment, s ktorého pomocou sa dostanete z akýchkoľvek ťažkostí na ceste.


25-palcové radiálne pneumatiky Carlisle, dodávajúci stroju skvelú trakciu, vnútorné brzdové kotúče, ktoré sa postarajú o fantastickú centralizáciu hmotnosti pre lepšie ovládanie, neúprosnou silu pri brzdení a lepšiu ochranu pred bahnom, štrkom a odskakujúcimi kamienky, to všetko je zárukou plynulého riadenia a výbornej akcelerácia. Nad bezpečnosťou zaparkovanej štvorkolky bdie digitálne kódovaný bezpečnostný systém DESS, prvé štandardizované zariadenia proti krádeži na trhu. Praktické predné a zadné oceľové záhradky (kapacita 54 kg vpredu, 109 kg vzadu) s pevnou konštrukciou a veľkou úložnou kapacitou vám zase prídu vhod pri prevážaní nákladu.

A aby toho nebolo málo, máme pre vás aj pár noviniek: skvele osvetlená palubná doska s vylepšeným multifunkčným digitálnym displejom vám zaistí prehľadné a zrozumiteľné informácie o motore, stavu paliva, svetiel i prípadných ťažkostiach. Nová kalibrácia stroja sa zase postará o rýchlejšie zapojenie diferenciálu Visco-Lok a rýchlejšiu reakciu stroja v klzkom teréne.

Motor

V základe - teda v tejto verzií má Outlander osadený dvojvalec do V s výkonom 48 koní. Motor ROTAX V Twin je kvapalinou chladený,ktorý je dodávaný už pre BRP tradičným, elektronickým vstrekovaním paliva od firmy Siemens. Výkonové parametre tohto motora robia z Outlander L 570 konkurenta aj pre väčšie a silnejšie jednovalcové obsahy ATV vďaka vyššiemu krútiacemu momentu a použitéj technológií od BRP.

Technológie

Svojich konkurentov hravo predbehne aj čo do technológie - má vynikajúci systém ultraľahkého predného zavesenia MacPherson, zaisťujúcim hladkú a pohodlnú jazdu, a nezávislého zadného zavesenia TTI s masívnymi vlečnými ramenami, ktoré je zárukou jednoduchej absorpcie nárazov a eliminácia opotrebenie pneumatík, automatickú prevodovku s variátorom a možnosťou predradiť rýchlosť vpred pre bežnú jazdu, redukciu pre ťah a náročný terénUnikátna technológia EFI navyše umožňuje ľahké štartovanie bez dusenia a automatické prispôsobenie zmenám nadmorskej výšky. Horúcou novinkou je pokrokový posilňovač riadenia DPS so senzorom rýchlosti, ktorý znižuje namáhavosť riadenia a robí štvorkolku ovládateľnejší.

Za srdcom nezaostávajú ani svaly a kostra. Outlander je postavený na ultraľahkom a dokonale pevnom ráme SST G2 s nízko posadeným ťažiskom, má vynikajúci systém predného zavesenia s novo upravenou geometriou v podobe dvojitých A-ramien a nezávislého zadného zavesenia TTI s masívnymi vlečnými ramenami, ktoré zaisťuje ľahkú absorpciu nárazov a eliminuje opotrebovanie pneumatík , automatickú prevodovku s variátorom a možnosťou predradiť rýchlosť vpred pre bežnú jazdu, redukciu pre ťah a náročný terén, neutrál, spiatočku a parking, a v neposlednom rade najchytrejší systém pohonu všetkých štyroch kolies (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňujúci postupné zapájanie a vysoký krútiaci moment, s ktorého pomocou sa dostanete z akýchkoľvek ťažkostí na ceste.

Vlastnosti

Revolučná technológia odolného a neskutočne ľahkého ochranného rámu SST s nízko posadeným ťažiskom, 25-palcové radiálne pneumatiky Carlisle, dodávajúci stroju skvelú trakciu, vnútorné brzdové kotúče, ktoré sa postarajú o fantastickú centralizáciu hmotnosti pre lepšie ovládanie, neúprosnou silu pri brzdení a lepšiu ochranu pred bahnom, štrkom a odskakujúcimi kamienky, to všetko je zárukou plynulého riadenia a výbornej akcelerácie. Takmer za akýchkoľvek podmienok sa môžete spoľahnúť na perfektnú citlivosť a ovládateľnosť stroja.

2-UP

Tento model s predĺženým rázvorom kolies je upravený špeciálne pre jazdu vo dvoch. Plne integrované zvýšené sedadlo spolujazdca (2-up) je mierne zvýšené, čo pasažierovi umožňuje skvelý výhľad. Ergonomická opierka chrbta, madlá pre držanie a stupačky robia jazdu tiež veľmi pohodlnú a bezpečnú. Unikátny systém CRS možno sedadlo spolujazdca behom niekoľkých sekúnd veľmi ľahko demontovať a na zadný nosič inštalovať objemnú korbu. Modifikovaný podvozok s umiestnením vodiča a spolujazdca v prednej časti zadnej nápravy, takže pozícia jazdcov je skvele vyvážená a stabilná aj v najdrsnejšom teréne.

DPS - trojmódový dynamický posiľnovač riadenia

Ponúka možnosť vybrať tri úrovne asistencie pri riadení: MIN, MED a MAX. V každom móde sa Vám zníži citlivosť posilňovača až pri vyššej rýchlosti, čo zabezpečuje presnejšie ovládanie stroja. Pri nízkej rýchlosti naopak posiľnovač zaberá podľa nastaveného módu, čo znižuje riziko únavy z riadenia štvorkolky.

 

nhnzt_1517263507_152
nghnh_1517263498_196
hnhn_1517263493_932
bdfbd_1517263488_447
mjz_1517263461_527
2000000001_1517263456_997
xscs_1512078992_270
fe_1512076747_8
dcd_1512076747_563
vevr_1512076639_729
vv_1512076639_600
1423128759162
1453327163370
1453327148378
142312876229

Video:

Video

Video:

Video

MODEL
Typ
rekreačné ATV
Ročník
Verzia
MAX DPS (predĺžená)
MOTOR
Objem
570 ccm
Typ motora
Rotax 4 takt, SOHC, 8 ventil
Počet valcov
dvojvalec
Dávkovanie paliva
46 mm škrtiaca klapka, 2 Siemens VDO injectors
Palivo
Natural 95
Chladenie
kvapalina
Zapaľovanie
CDI
Výkon
48 hp
Krútiaci moment
-
Spotreba
-
SYSTÉM POHONU
Pohon
2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný Visco-Lok
Typ prevodovky
špičkový variátor CVT, brzdenie motorom
Uzávierka predného diferenciálu
áno, automatická
Prevody
P/R/N/H/L
Koncový prevod
kardan
PODVOZOK
Zavesenie predné
nezávislé dvojité A-ramená z ocele
Zavesenie zadné
torzná tyč TTI
Odpruženie predné
nezavislé nastaviteľné 5.stupňové
Odpruženie zadné
nezavislé nastaviteľné 5.stupňové
Zdvih predný/zadný
22,9 cm / 22 cm
BRZDY
Vzadu
kotúčová hydraulická single 214 mm
Vpredu
kotúčové hydraulické dual 214 mm
PNEUMATIKY
Pneu vzadu
26x10-12 Carlisle Trail Wolf
Pneu vpredu
26x8-12 Carlisle Trail Wolf
ROZMERY, HMOTNOSŤ A KAPACITY
Dĺžka
2310 mm
Šírka
1168 mm
Výška
1330 mm
Výška posedu
858 mm
Svetlá výška
267 mm
Rázvor
1499 mm
Suchá hmotnosť
336 kg
Palivová nádrž
20,5 l
OSTATNÉ VLASTNOSTI
Posilňovač riadenia (PS)
Áno
Ťažné zariadenie
Možnosť dokúpiť
Ťažná sila
590 kg
Farba
sivá / žltá
LEGISLATÍVA A OSVEDČENIE
Homologizácia
Pre 2 osoby
Registračná značka (ŠPZ)
Áno v cene
Vodičské oprávnenie
Skupina B
Dodatočné informácie

Výbava modelov 570

  • ROTAX Motor (48HP)
  • Pogresívný posilňovač Riadenie DPS so senzorom rýchlosti a štyrmi režimami (MIN, MED, MAX a pre snežné pásy Apache)
  • CVT variátor s funkciou Brzdenia motorom
  • Dvojité A ramená vpredu a torzná tyč TTI vzadu
  • Predný rýchlejší diferencial Visco-Lok QE 4x4
  • 590 kg nosnosť
  • 20.5 L nádrž
  • 240W predné svetlomety
  • magneto500W magneto
  • Multifunkčný displej
  • Zadný vodotesný úložný priestor v objeme 10,9 L
  • Ocelové nosiče so systémom LinQ pre rýchloupeniteľné príslušenstvo s nosnosťou až 163.3 kg
  • pneumatiky ITP Carlisle

3BJB Outlander 570 STD STD Viper Red T3b 8 890,00 € s DPH

4AJC Outlander 570 DPS DPS Orange Crush T3b ABS 9 590,00 € s DPH

(verzia 4AJC je vybavená DPS posilnovačom riadenia, systémom pohonu brzdenia ABS)

VÝBAVA

Výbava DPS:

  • ROTAX Motor (48HP)
  • Progresívný posilňovač Riadenie DPS so senzorom rýchlosti a štyrmi režimami (MIN, MED, MAX a pre snežné pásy Apache)
  • CVT variátor s funkciou Brzdenia motorom
  • Dvojité A ramená vpredu a torzná tyč TTI vzadu
  • Predný rýchlejší diferencial Visco-Lok QE 4x4
  • 590 kg nosnosť20.5 L nádrž
  • 240W predné svetlomety
  • magneto 500W
  • Multifunkčný displej
  • Zadný vodotesný úložný priestor v objeme 10,9 L
  • Ocelové nosiče so systémom LinQ pre rýchloupeniteľné príslušenstvo s nosnosťou až 163.3 kg
  • Ľahko odnímateľné sedadlo spolujazdca s madlami

 

2FJB Outlander MAX 570 DPS DPS Orange T3 € 10 100,00 €

5NJD Outlander MAX 570 DPS DPS Orange Crush T3b ABS 10 100,00 €

(verzia , systémom pohonu brzdenia ABS a novou homologizáciou T3b)

Pridať komentár
  • Nenašiel som žiadne komentáre

Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním používania stránky súhlasíte s ich použitím.