Najnovšie komentáre

Velká nespokojnost s mazaním stvorkolky zly servis a zavádzanie zákazníka,vrámci záruky vina na záka... ...
Dobry.Mam zaujem o 4kolku v prevedeni pre dvoch,pevna cesta 70%.Pocul som,ze tento model spada do no... ...
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať aká je v TP napísaná celková
hmotnosť vozíka pre Gladiator X8 pr... ...

OUTLANDER MAX XT L570 - T3b 2018

Najobľúbenejšia verzia Outlanderu MAX L570 v prémiovej výbave XT.Bohatá výbava, neodolateľný design, overená motorizácia.
Tlačiť
Základná cena s DPH
11400,00 €
Cena
Predajná cena bez DPH9500,00 €

Základné vlastnosti modelu XT 

Motory Rotax 570 V-Twin s výkonom 46hp

Trojrežimový dynamický posilňovač riadenia (DPS)

Navijak 1 361 kg (3 000 lb) WARN† s prievlačnicou

12” (30,5 cm) kolesá z hliníkových zliatin s 25” (63,5 cm) pneumatikami

Robustný predný a zadný nárazník do náročných podmienok

Motor

V základe - teda v tejto verzií má Outlander osadený dvojvalec do V s výkonom 48 koní. Motor ROTAX V Twin je kvapalinou chladený,ktorý je dodávaný už pre BRP tradičným, elektronickým vstrekovaním paliva od firmy Siemens. Výkonové parametre tohto motora robia z Outlander L 570 konkurenta aj pre väčšie a silnejšie jednovalcové obsahy ATV vďaka vyššiemu krútiacemu momentu a použitéj technológií od BRP.

Technológie

Svojich konkurentov hravo predbehne aj čo do technológie - má vynikajúci systém ultraľahkého predného zavesenia MacPherson, zaisťujúcim hladkú a pohodlnú jazdu, a nezávislého zadného zavesenia TTI s masívnymi vlečnými ramenami, ktoré je zárukou jednoduchej absorpcie nárazov a eliminácia opotrebenie pneumatík, automatickú prevodovku s variátorom a možnosťou predradiť rýchlosť vpred pre bežnú jazdu, redukciu pre ťah a náročný terénUnikátna technológia EFI navyše umožňuje ľahké štartovanie bez dusenia a automatické prispôsobenie zmenám nadmorskej výšky. Horúcou novinkou je pokrokový posilňovač riadenia DPS so senzorom rýchlosti, ktorý znižuje namáhavosť riadenia a robí štvorkolku ovládateľnejší.

Za srdcom nezaostávajú ani svaly a kostra. Outlander je postavený na ultraľahkom a dokonale pevnom ráme SST G2 s nízko posadeným ťažiskom, má vynikajúci systém predného zavesenia s novo upravenou geometriou v podobe dvojitých A-ramien a nezávislého zadného zavesenia TTI s masívnymi vlečnými ramenami, ktoré zaisťuje ľahkú absorpciu nárazov a eliminuje opotrebovanie pneumatík , automatickú prevodovku s variátorom a možnosťou predradiť rýchlosť vpred pre bežnú jazdu, redukciu pre ťah a náročný terén, neutrál, spiatočku a parking, a v neposlednom rade najchytrejší systém pohonu všetkých štyroch kolies (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňujúci postupné zapájanie a vysoký krútiaci moment, s ktorého pomocou sa dostanete z akýchkoľvek ťažkostí na ceste.

Vlastnosti

Revolučná technológia odolného a neskutočne ľahkého ochranného rámu SST s nízko posadeným ťažiskom, 25-palcové radiálne pneumatiky Carlisle, dodávajúci stroju skvelú trakciu, vnútorné brzdové kotúče, ktoré sa postarajú o fantastickú centralizáciu hmotnosti pre lepšie ovládanie, neúprosnou silu pri brzdení a lepšiu ochranu pred bahnom, štrkom a odskakujúcimi kamienky, to všetko je zárukou plynulého riadenia a výbornej akcelerácie. Takmer za akýchkoľvek podmienok sa môžete spoľahnúť na perfektnú citlivosť a ovládateľnosť stroja.

2-UP

Tento model s predĺženým rázvorom kolies je upravený špeciálne pre jazdu vo dvoch. Plne integrované zvýšené sedadlo spolujazdca (2-up) je mierne zvýšené, čo pasažierovi umožňuje skvelý výhľad. Ergonomická opierka chrbta, madlá pre držanie a stupačky robia jazdu tiež veľmi pohodlnú a bezpečnú. Unikátny systém CRS možno sedadlo spolujazdca behom niekoľkých sekúnd veľmi ľahko demontovať a na zadný nosič inštalovať objemnú korbu. Modifikovaný podvozok s umiestnením vodiča a spolujazdca v prednej časti zadnej nápravy, takže pozícia jazdcov je skvele vyvážená a stabilná aj v najdrsnejšom teréne.

DPS - trojmódový dynamický posiľnovač riadenia

Ponúka možnosť vybrať tri úrovne asistencie pri riadení: MIN, MED a MAX. V každom móde sa Vám zníži citlivosť posilňovača až pri vyššej rýchlosti, čo zabezpečuje presnejšie ovládanie stroja. Pri nízkej rýchlosti naopak posiľnovač zaberá podľa nastaveného módu, čo znižuje riziko únavy z riadenia štvorkolky.

 

max570xt2_1488229272_290
maxresdefault_1488229272_753
max570xt3_1488229272_683
142312876344
1423128759162
1453327163370
1453327148378
1423128780160
142312876229

Video:

Video

Video:

Video

MODEL
Typ
rekreačné ATV
Ročník
2016
Verzia
MAX DPS (predĺžená)
MOTOR
Objem
570 ccm
Typ motora
Rotax 4 takt, SOHC, 8 ventil
Počet valcov
dvojvalec
Dávkovanie paliva
46 mm škrtiaca klapka, 2 Siemens VDO injectors
Palivo
Natural 95
Chladenie
kvapalina
Zapaľovanie
CDI
Výkon
48 hp
Krútiaci moment
-
Spotreba
-
SYSTÉM POHONU
Pohon
2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný Visco-Lok
Typ prevodovky
špičkový variátor CVT, brzdenie motorom
Uzávierka predného diferenciálu
áno, automatická
Prevody
P/R/N/H/L
Koncový prevod
kardan
PODVOZOK
Zavesenie predné
nezávislé dvojité A-ramená z ocele
Zavesenie zadné
torzná tyč TTI
Odpruženie predné
nezavislé nastaviteľné 5.stupňové
Odpruženie zadné
nezavislé nastaviteľné 5.stupňové
Zdvih predný/zadný
22,9 cm / 22 cm
BRZDY
Vzadu
kotúčová hydraulická single 214 mm
Vpredu
kotúčové hydraulické dual 214 mm
PNEUMATIKY
Pneu vzadu
26x10-12 Carlisle Trail Wolf
Pneu vpredu
26x8-12 Carlisle Trail Wolf
ROZMERY, HMOTNOSŤ A KAPACITY
Dĺžka
2310 mm
Šírka
1168 mm
Výška
1330 mm
Výška posedu
858 mm
Svetlá výška
267 mm
Rázvor
1499 mm
Suchá hmotnosť
336 kg
Palivová nádrž
20,5 l
OSTATNÉ VLASTNOSTI
Posilňovač riadenia (PS)
Áno
Ťažné zariadenie
Možnosť dokúpiť
Ťažná sila
590 kg
Farba
sivá / žltá
LEGISLATÍVA A OSVEDČENIE
Homologizácia
Pre 2 osoby
Registračná značka (ŠPZ)
Áno v cene
Vodičské oprávnenie
Skupina B
Dodatočné informácie
  • Rám SST G2
  • Vŕtanie x zdvih - 82 mm x 47 mm
  • Multifunkčný displej ( signalizácia 4x4, zaradenej rýchlosti, hladiny paliva, hodiny, diagnostika, ukazovaťeľ rýchlosti, otáčok, najazdených kilometrov, merač motohodín)
  • Predný nosič - nosnosť: 54,4 kg
  • Zadný nosič - nosnosť:109 kg
VÝBAVA

Výbava XT:

  • ROTAX Motor (48HP)
  • Progresívný posilňovač Riadenie DPS so senzorom rýchlosti a štyrmi režimami (MIN, MED, MAX a pre snežné pásy Apache)
  • CVT variátor s funkciou Brzdenia motorom
  • Dvojité A ramená vpredu a torzná tyč TTI vzadu
  • Predný rýchlejší diferencial Visco-Lok QE 4x4
  • 590 kg nosnosť20.5 L nádrž
  • 240W predné svetlomety
  • magneto 500W
  • Multifunkčný displej
  • Zadný vodotesný úložný priestor v objeme 10,9 L
  • Ocelové nosiče so systémom LinQ pre rýchloupeniteľné príslušenstvo s nosnosťou až 163.3 kg
  • Ľahko odnímateľné sedadlo spolujazdca s madlamiZákladné vlastnosti
  • Navijak 1 361 kg (3 000 lb) WARN† s prievlačnicou12” (30,5 cm)
  • kolesá z hliníkových zliatin s 25” (63,5 cm) pneumatikami
  • Robustný predný a zadný nárazník do náročných podmienok
  • Atraktívná farba Pure Magnesium 
Pridať komentár
  • Nenašiel som žiadne komentáre

Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním používania stránky súhlasíte s ich použitím.